مهری مطرح کرد؛

گسترش بانکداری دیجیتال محوری‌ترین اقدام بانک صنعت و معدن

مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت:کاهش هزینه ها،رضایت مندی مشتریان،جلوگیری از فساد و رانت،کاهش تردد‌ها و ارتقا کیفیت از اهداف الکترونیکی شدن بانک صنعت و معدن است.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،حسین مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن در مراسم رونمایی از خدمات و محصولات جدید بانک صنعت و معدن اظهار کرد: یکی از محوری‌ترین اقدامات بانک صنعت و معدن بانکداری دیجیتال است. سال گذشته طبق ارزیابی وزارت اقتصاد در بانکداری دیجیتال رتبه دوم کشور را کسب کردیم.

وی ادامه داد:بانک صنعت و معدن نیروی انسانی توانمندی دارد و حدود ۹۱ درصد از نیرو‌های انسانی این بانک دارای مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری هستند.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: بانکداری شرکتی از اهداف اصلی بانک صنعت و معدن است. کاهش هزینه ها، رضایت مندی مشتریان، جلوگیری از فساد و رانت، کاهش تردد ها، حفظ سلامت محیط زیست و ارتقا کیفیت از اهداف الکترونیکی شدن بانک صنعت و معدن است.

مهری بیان کرد:نیروهای شاغل در بانک صنعت و معدن آماده پذیرش بانکداری الکترونیک هستند و در این راستا شورای عالی بانکداری دیجیتال را در این بانک تشکیل دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار