انتخاب پژوهشگر زنجانی به عنوان استاد تراز انقلاب اسلامی کشور

دکتر وهب جعفریان استاد دانشگاه زنجان به عنوان استاد تراز انقلاب اسلامی در کشور شناخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آئین ملی نکوداشت استاد تراز انقلاب اسلامی و شکرانه حضور ملت در انتخابات با حضور استادان بسیجی در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در شورای عالی امنیت ملی، حجت الاسلام سید احمد خاتمی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران و دکترمهدی چمران رئیس بنیاد شهید مصطفی چمران و نماینده شورای شهر تهران سخنرانی کردند.

در ادامه این مراسم با حضور زاهدی نماینده مجلس، صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و کامران دانشجو از مدیران نمونه کانون‌های بسیج اساتید کشور در راستای تلاش در جهت جریان‌سازی در مشارکت حداکثری مردم برای حضور در انتخابات، بیان ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح بدون ورود مصداقی به بحث انتخابات و فرماندهی جنگ نرم در به ثمر رسیدن انتخابات تقدیر شد.

در این مراسم از ١٧ استاد برتر و تراز انقلاب اسلامی تجلیل شد که نام دکتر وهب جعفریان؛ دانشیار بیوشیمی دانشگاه زنجان و مسئول بسیج اساتید استان نیز در بین آن‌ها دیده می‌شود.

لازم به ذکر است او در سال ۹۸ نیز به عنوان استاد تراز انقلاب اسلامی در کشور و پژوهشگر برتر بخش علوم پایه استان زنجان و در سال ۱۳۹۹ نیز به عنوان استاد نمونه بسیجی کشور انتخاب شد.

در ادامه این برنامه از ۶ جلد کتاب با عنوان درس گفتار‌های ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با همکاری سازمان بسیج اساتید و بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی رونمایی شد.

امت سازی در گام دوم انقلاب، بررسی دستاورد‌های انقلاب اسلامی، خودسازی در بیانیه گام دوم انقلاب، وظایف و نقشه راه تحقق بیانیه گام دوم، منطق فهم بیانیه گام دوم و ساختار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ازعناوین کتب رونمایی شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.