کشف ۲۲۲ کیلو مواد در عملیات مشترک پلیسی

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان گلستان ۲۲۲ کیلوگرم مواد مخدر در ریگان کشف وضبط شد.

سرگرد عباس نظام آبادی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: پلیس استان گلستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال مقادیری مواد مخدر از محور‌های مواصلاتی ریگان مطلع و موضوع را به پلیس این شهرستان گزارش دادند.

او افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس ریگان، نرماشیر و یگان تکاوری ۱۱۴ شهرستان بم، شبانه مسیر تردد قاچاقچیان را در محور ریگان – ایرانشهر تحت کنترل قرار دادند.

او تصریح کرد: با مشاهده وانت تویوتا حامل مواد مخدر دستور ایست داده شد که راننده بدون توجه به اخطار‌های پلیس از محل متواری و در نهایت با استفاده از گل میخ خودرو متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند؛ بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۲۱۲ کیلو و ۲۲۵ گرم حشیش و ۱۰ کیلو و ۱۳۰ گرم تریاک کشف شد و تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

سرگرد نظام آبادی گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی خود اجازه نخواهد قاچاقچیان مواد مخدر برای رسیدن به اهداف شوم خود امنیت و آرامش شهروندان را خدشه دار کنند و قاطعانه با آنان برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.