بسته خبر‌های انتظامی ۲۲ خردادماه کرمان؛

خودروی مسروقه راه پاک کن موادمخدر/ رد رشوه توسط مامور ناجا

بابسته خبرهای انتظامی ۲۲ خردادماه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان همراه باشید.

 

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   فرمانده انتظامی بم از کشف مواد افیونی از یک دستگاه خودروی پژو و توقیف یک خودروی پژو سرقتی که راه پاک کن این محموله بود خبر داد. 

سرهنگ اکبر نجفی گفت: ماموران پلیس موادمخدر شهرستان"بم"با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور شبانه ۲ دستگاه خودروی سواری حامل موادمخدر از محور"زاهدان- بم"مطلع و با استقرار در یک نقطه این محور به آن‌ها دستور ایست دادند.

او با اشاره به اینکه رانندگان این خودرو‌ها بدون توجه به اخطار پلیس با سرعت زیاد اقدام به فرار کردند، افزود: بلافاصله ماموران با تعقیب و مراقبت و در نهایت با شلیک دقیق به لاستیک یکی از خودرو‌ها موفق شدند آن را متوقف کنند که در بازرسی از این خودرو ۶۴ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین و ۱۰۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در مجموع بیش از ۱۷۰ کیلو مواد مخدرکشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بم تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران کلانتری ۱۲ هم وارد عمل و با حضور ضربتی در یک نقطه این محور موفق شدند خودروی پژو دیگر که راه پاک کن خودروی حامل مواد بود را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند که در ادامه مشخص شد این خودرو در پی اعلام مرکز مانیتورینگ پلیس استان سرقتی و کشف آن در دستور کار بوده است.

سرهنگ نجفی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی گفت: بحمداله طی این عملیات شبانه و با تلاش ماموران، هم یک دستگاه خودروی مسروقه کشف و هم از انتقال این حجم مواد مخدر سنتی و صنعتی به مرکز کشور جلوگیری شد.

رد رشوه ماموران وظیفه شناس پلیس رابر

فرمانده انتظامی رابر از رد رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی ماموران پاسگاه انتظامی "هنزا" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید ناصری گفت: ماموران پاسگاه انتظامی هنزا هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

او افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که در ادامه طی یک عملیات ضربتی، این خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی رابر بیان داشت: ماموران در بازرسی انجام گرفته از این خودرو متوجه شدند ۴ سرنشین آن از اتباع غیرمجاز هستند و از اینرو آنان را به پاسگاه منتقل کردند که راننده این خودرو در مسیر انتقال به پاسگاه مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد را به عنوان رشوه برای رهایی از دست قانون به ماموران پلیس پیشنهاد می‌دهد، اما این پیشنهاد با عزت نفس و صحت عمل ماموران مربوطه رشوه رد و مراتب صورتجلسه می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بازرسی ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.