خرید کولرگازی بوش و ال جی درب منزل

شدت گرمای تابستان و نور سوزان خورشید هر کسی را به فکر راه حلی برای دست یابی به هوایی خنک و دلنشین می اندازد، اگر شما هم به دنبال راه حل می گردید، با ما همراه باشید ما برای خرید یک کولرگازی مناسب شما را یاری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در گذشته، کشور ایران که جزو  کشورهای خشک و نیمه خشک محسوب می شود، در شهرهای گرم خود دارای معماری های خاصی بوده است. مثلا شهر یزد که بادگیرهای معروفی دارد. از این بادگیرها برای خنک کردن محیط استفاده می کردند. مکشی درون آن ها ایجاد می شد که هوای بیرون را به صورت خنک به محیط مورد نظر راهنمایی می کرد. یا مثلا در شهرهای دیگر زیر زمین هایی می ساختند و درون آن ها حوضچه هایی تعبیه می شد، بدین ترتیب در تابستان از آن برای خنک شدن استفاده می کردند. در واقع با گذر جریان هوا از روی آب، هوای خنک تری در محیط جریان پیدا می کرد. هنگامی که مهمانی برگزار می شد، دور تا دور اتاق را بادبزن های دستی می چیدند تا مهمانان از آن ها برای خنک کردن خود استفاده کنند.اما باید گفت که دیگر همه چیز تغییر کرده است. اگر شما از هم وطنان ساکن مناطق گرم و خشک کشور هستید خوب می دانید که گرمای طاقت فرسای تابستان را هرگز بدون کولر دوام نمی آورید. پس همراه ما باشید تا ببینید چطور با یک کلیک می توانید هوای مطبوع را در دل تابستان تجربه کنید. برای خرید کولرگازی نیز عجله نکنید، ما برای یک خرید مناسب با شما همراه خواهیم بود.

با اتصال تمامی خانه ها به شبکه ی برق شهری و اختراع وسایل مختلف، کم کم حوضچه های قدیمی که در بالا ذکر خیری از آن ها داشتیم، جای خود را به کولرهای آبی امروزی دادند. کولرهایی که با عبور دادن جریان هوا از روی آب و هدایت آن از طریق کانال کشی به داخل محیط مورد نظر کار خنک کردن منازل و مغازه ها و دیگر جاها را به عهده دارند. با این که استفاده از این نوع کولر ها هم چنان مرسوم است اما همه ی ما می دانیم که مشکلات زیادی نیز دارد. به دلیل این که  معمولا بدنه ی اصلی آن ها روی پشت بام ها یا تراس ها نصب می شود، از آفتاب سوزان و گرمای تابستان در امان نیستند. همین موضوع باعث می شود تا اگر گرما از حد معینی بیشتر شود کارایی خود را از دست بدهند. به هر حال همه ی شما می دانید زمانی ساز و کار کولر آبی هوای خنک تولید می کند که آب خنک به آن برسد، اگر آب مورد نظر، خود در اثر گرمای شدید و نور خورشید گرم باشد هوای گرم نیز به درون محیط فرستاده می شود. علاوه بر این هنگام استفاده از کولر آبی باید دریچه ای برای خروج جریان هوا از محیط در نظر بگیریم. چنین دریچه ای در معماری ساختمان ها در نظر گرفته نمی شود و ساکنین معمولا از درها یا پنجره ها برای این کار استفاده می کنند که خود باعث ایجاد مشکلاتی برای آن ها می شود. به همین سبب مردم خوب شهرهای گرم و خشک ایران به دنبال راه های بهتری برای بهره مندی از هوای مطبوع در دل تابستان هستند که آن ها را با گرما آشتی دهد. ما به این هم وطنان عزیزمان سایت https://coolergazy.com را معرفی می کنیم.  

خرید کولرگازی بوش و ال جی درب منزل

همراهان گرامی که در مناطق جنوبی و شمالی کشور ساکن هستند و از لب ساحل با ما همراهی می کنند، کاملا به این موضوع واقف اند که کولرهای آبی هرگز گزینه ی مناسبی برای رهایی از گرما و شرجی نمی باشد. کولرگازی ها برای مطبوع ساختن هوای مناطق شرجی دارای کارایی بسیار بالایی هستند. تا جایی که با استفاده از همین تکنولوژی ورزشگاهی در قطر ساخته شده که دارای هوایی خنک و دل نشین می باشد. البته شما حتما در پاساژ ها و محیط های بزرگی نظیر شهربازی های سرپوشیده و رستوران های چند طبقه از وسایل سرمایشی دیدن کرده اید که البته شاید ظاهری شبیه به کولرگازی های خانگی نداشته باشند اما از فن آوری شبیه به همین محصول استفاده می کنند.   

گرمای جنوب کشور

پس اگر از مناطق گرم و مرطوب کشور همراه ما هستید، شما هم با یک کلیک قادر هستید از مزایای کولرگازی و سایت فروشگاه ما به نشانی coolergazy.com بهره مند شوید.

البته ما همراه همیشگی شما در تمام فصول هستیم چرا که انواعی از کولرگازی ها تولید می شوند که دارای دو کاربری سرمایشی و گرمایشی هستند. بدین ترتیب شما با خرید خود، با یک تیر دو نشان می زنید. هم در تابستان و هم در زمستان از خرید خود لذت می برید. شاید هزینه ی اولیه ای که شما برای خرید کولرگازی می پردازید بیش از کولر آبی باشد اما دارای خصوصیاتی است که خرید شما را مقرون به صرفه می نماید. در مورد هزینه ی برق نیز اصلا نگران نباشید، تولید کنندگان، همواره به دنبال جلب رضایت مصرف کننده هستند و با تلاش و پشتکار به پیشرفت هایی دست یافته اند که مصرف برق محصولات خود را کنترل کرده و تا حد زیادی کاهش داده اند. شما با خرید کولرگازی اینورتر کم مصرف این مشکل را مرتفع خواهید کرد. هر چند دولت نیز برای شهرهای گرمسیری در ماه های اوج گرما، تعرفه های پایین تری برای مصرف برق در نظر گرفته است.

یکی دیگر از مزایای کولرگازی نسبت به نوع آبی آن این است که برای مصرف کنندگان امروزی که با انواع وسایل الکترونیک مانند گوشی های موبایل و رایانه ها کار می کنند و به داشتن دسترسی به انواع تنظیمات و شخصی سازی ویژگی های وسایل مورد مصرف خود عادت کرده اند، با استفاده از یک کنترل، هدایت و تنظیم   کولرهای گازی در اختیار خریداران قرار گرفته است. درجه ی هوای محیط، کارکرد سرمایشی یا گرمایشی، کارکرد برای محیط های خشک یا مرطوب و موارد دیگر با استفاده از یک کنترل که همراه کولرگازی است به راحتی قابل انتخاب می باشد.

شما با مراجعه به سایت ما با یک کلیک، خنکای نسیم باد بهاری را حس خواهید کرد. در صورتی که محصولات فروشگاه ما مورد پسند شما واقع شود، ما در تمام فصول سال و تمام ساعات شبانه روز از طریق شماره های تماس تلفنی آماده ی ارائه ی خدمات و مشاوره به شما خواهیم بود.

خرید کولرگازی بوش و ال جی درب منزل

کولر گازی بانه

بانه شهری است از شهر های استان کردستان که دارای فاصله ی کمی با مرز عراق است. به همین دلیل از سمت دولت به عنوان منطقه ی آزاد معرفی شده است. منطقه ی آزاد به مناطقی از کشور می گویند که از پرداخت گمرک هنگام ورود انواع محصولات خارجی معاف می باشند. این امتیاز مثبت باعث شده تا بسیاری از مشتریان به سمت این منطقه جذب شده و برای خرید و رفع نیاز خود به این شهر سفر کنند. استان کردستان نه تنها خود از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است بلکه گویی مسیر برخورداری از هوای خنک و دلنشین برای سایر هم میهنان نیز از آن جا می گذرد.

البته شاید شما دوست گرامی فرصت سفر به این منطقه را نداشته باشید، یا حتی اگر به صورت حضوری به آن جا سفر کنید با فروشگاه ها آشنا نبوده و از اعتبار آن ها اطلاع چندانی نداشته باشید. ممکن است خودروی شخصی شما نیز توانایی حمل محصول خریداری شده ی شما را نداشته باشد. پس ما به شما پیشنهاد می کنیم تا به جای سفر حضوری به شهر بانه به فروشگاه ما سفر کنید تا به صورت مجازی با انواع محصولاتی که مورد نیاز شما است آشنا شوید. ما در اسرع وقت محصول شما را به دستتان رسانده و در محل مورد نظر نصب می نماییم. بدین ترتیب شما نه تنها از معافیت گمرکی بهره مند می شوید بلکه از صرف زمان برای سفر، جست و جو برای یک محصول مناسب و معتبر، پیدا کردن راهی برای حمل و نقل خرید خود به محل مورد نظر و نصب و راه اندازی آن معاف می شوید.

خرید کولرگازی بوش و ال جی درب منزل

خرید کولرگازی بوش

برند بوش یک برند آلمانی بوده و  در تولید لوازم خانگی و حتی صنعتی در سطح جهانی بسیار معتبر و مطرح می باشد. البته باید گفت که در ابتدا کمی هزینه ی خرید آن بالاتر از سایر برند ها می باشد اما باید در نظر گرفت که در طولانی مدت یک محصول بسیار با کیفیت را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و رفاه و آسایش وی را تضمین می کند. یکی از محصولات این برند کولرگازی می باشد. این محصول در ایران از موارد پر طرفدار و پر فروش است. باید گفت که کولرگازی بوش در دو نوع دیواری معمولی که دارای دور موتور ثابت و مدل اینورتر که دارای دور موتور متغیر است طراحی شده است. ساختار این کولرها از دو بخش پنل داخلی و کندانسور تشکیل می شود که به وسیله ی لوله های مسی به هم متصل هستند. شکل ظاهری پنل داخلی بسیار ساده و زیبا بوده و از نظر زیبایی بصری مشتریان را راضی می نماید.

کولرگازی بوش اینورتر

در مورد تفاوت نوع معمولی و نوع اینورتر باید گفت که زمانی که شما دما را روی عدد 20 درجه ی سانتی گراد تنظیم می نمایید در مدل معمولی که دارای دور موتور ثابت است، بعد از رسیدن دمای محیط به 20 درجه، موتور خاموش می گردد. اما در مدل اینورتر بعد از رسیدن به دمای مطلوب، موتور خاموش نمی شود بلکه دور آن کاهش می یابد. از جمله ویژگی های کولرگازی بوش به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • آلودگی صوتی بسیار ناچیز
  • گاز سرد کننده آن از نوع R410a می باشد.
  • کاربری گرمایش و سرمایش بنا به نیاز مشتری
  • قابلیت یخ زدایی کمپرسور به صورت اتوماتیک
  • توانایی پرتاب باد به چهار جهت
  • بهره گیری از سیستم کنترل دمای سه بعدی
  • مناسب برای آب و هوای خشک، معتدل و مرطوب
  • قابلیت تصفیه ی هوای خانگی و تصفیه ی آلاینده های محیطی
  • بهره مندی از کمپرسور بسیار قوی با توانایی کار در دمای 15 تا 65 درجه ی سانتی گراد
  • سازگار با محیط زیست و مصرف انرژی بسیار پایین
  • بهره مندی از یک کنترل برای هدایت از راه دور
  • توانایی مکش جریان هوای گرم از سه جهت و سرمایش سریع و بازدهی بالا
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب
    خرید کولرگازی بوش و ال جی درب منزل

کولر گازی ال جی

برند ال جی یک برند کره ای بوده و با شعار Life’s Good به تولید لوازم خانگی بسیار با کیفیت و دارای جایگاه ویژه در سطح جهانی اقدام کرده است. کولرگازی ال جی نیز یکی از محصولات تولیدی این برند است که به دلیل کیفیت بالا، کاهش هزینه و مصرف انرژی و بازاریابی مناسب توانسته 20 درصد بازار جهانی را در اختیار خود بگیرد. در ایران نیز از این برند استقبال بالایی صورت گرفته است. تنوع و زیبایی محصولات این برند یکی از عوامل استقبال ایرانیان از آن ها می باشد. علاوه بر این، برند ال جی، محصولات خود را سالانه مورد به روز رسانی و تجدید طراحی قرار می دهد. شرکت گلدیران نیز در کشور ما به گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات می پردازد. نصب رایگان در تمامی نقاط کشور نیز از دیگر امتیازات این برند می باشد.

در مورد ویژگی های کولرگازی های ال جی باید گفت که کمپرسور آن ها در انواع روتاری، اسکرال و دارای کیت اینورتر تولید می شوند.  رایج ترین نوع کمپرسور مدل روتاری بوده و مدل اسکرال مربوط به نوع ایستاده ی کولرگازی ها می باشد. کیت های اینورتری نیز باعث کاهش مصرف انرژی برق و در نتیجه کاهش هزینه ها می شود. گاز مبرد موجود در این محصولات از نوع R410a و R22 می باشد.ما برای انتخاب بهتر و مناسب به شما پیشنهاد می کنیم تا با مشاوران ما در ارتباط بوده و مدل مورد نیاز خود را انتخاب کنید. مشاوره ی فنی و 24 ساعتی با ما و انتخاب صحیح با شما، گارانتی و خدمات پس از فروش با ما و آسودگی خیال برای شما و در نهایت ارسال سریع با ما و لذت مصرف با شما.

ما در سایت فروشگاهی coolergazy.com منتظر شما هستیم تا برای خرید کولرگازی فقط کلیک کنید!

انتهای پیام/ 

برچسب ها: کولر گازی ، نبض بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار