رئیس پلیس آگاهی استان ایلام اعلام کرد؛

دستگیری ۸ سارق در ایلام

سرهنگ مهری از دستگیری ۸ سارق و کشف ۶۰ فقره سرقت در ایلام خبر داد.

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در راستای برخورد با سارقان و ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی یک ماه گذشته در استان ایلام به مرحله اجرا در آمد.

او با اشاره به اجرای موفق این طرح پیشگیرانه پلیس افزود: در طول اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی ۸ سارق در سطح شهرستان ایلام شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، متهمان دستگیر شده به ۶۰ فقره سرقت از مغازه، منزل، داخل خودرو و ... معترف شدند، ادامه داد: در بررسی از محل اختفای این سارقان مقداری اموال سرقتی به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف و تحویل مالباختگان شده است.

او با بیان اینکه شناسائی و دستگیری ۲ مالخر از دیگر نتایج این طرح بوده تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده در جهت سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مردمی تحویل مراجع قضائی شدند.

این کارآگاه بیان داشت: شهروندان با مدنظر قرار دادن هشدار‌های پلیسی و استفاده از وسایل بازدارنده و سیستم‌های الکترونیکی ضد سرقت در منازل و محل کسب و کار، سارقان را در انجام اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

سرهنگ مهری با تاکید بر اینکه امنیت آرامش شهروندان اولویت کاری پلیس است، اعلام کرد: مردم در صورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.