مرگ یک زن به دست نگهبانی که خودش را پزشک معرفی کرد

یکی از نگهبانان بیمارستانی در لاهور پاکستان خودش را به جای پزشک جراح جا زد و باعث مرگ یک زن شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایندیپندنت؛ شمیما بیگم ۸۰ ساله، دو هفته پس از آنکه توسط محمد وحید بات، پزشک قلابی تحت عمل جراحی برای درمان زخم پشت قرار گرفته بود، در لاهور درگذشت.

خانواده بیگم به شبکه محلی Geo TV گفتند که آن‌ها بیگم را در ۱۷ می‌ به بیمارستان بردند و او برای عمل به بخش جراحی ارجاع شد. آنجا بود که وحید بات با جا زدن خودش به عنوان پزشک، پیشنهاد کمک جراحی را به این خانواده داد. این خانواده گفتند که آن‌ها برای جراحی و دو بار مراجعه به خانه برای پانسمان زخم بیگم مبلغ زیادی را به وحید بات پرداخت کردند، اما زخم بدتر شده و خونریزی می‌کند.

هنگامی که خانواده به دلیل وخیم شدن وضعیت بیگم به بیمارستان رفتند، متوجه اتفاق عجیبی شدند. مسئولان بیمارستان به آن‌ها گفتند که هیچ پزشکی با این نام وجود ندارد و وحید بات قبلاً به عنوان نگهبان در آنجا کار می‌کرد.

زنی که بدست نگهبان بیمارستان جراحی شد، درگذشت!

یک مقام اداری در بیمارستان گفت: "ما نمی‌توانیم تمامی جراحی‌هایی که در بیمارستان صورت می‌گیرد را پیگیری کنیم. اینجا یک بیمارستان بزرگ است. هنوز مشخص نیست که چه نوع جراحی در کدام یک از سالن‌های بیمارستان اتفاق افتاده است. "

سرپرست پزشکی بیمارستان گفت که آن‌ها در بازداشت نگهبان سابق با پلیس همکاری کردند و یک کارمند دیگر به دلیل کمک به او در این عمل جراحی قلابی دستگیر شد. علی صفدر، سخنگوی پلیس لاهور گفت که متهم دستگیر شد و اتهامات را قبول کرد. او قبلا نیز با نام پزشک فعالیت داشته و به خانه بیماران میرفت.

گفتنی است که جسد این زن برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی منتقل شد تا مشخص شود آیا وی به دلیل عوارض ناشی از جراحی فوت کرده یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الف
۲۲:۴۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
بعضیا چه دل و جراتی دارن که با جون یه آدم بازی میکنن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۳ تير ۱۴۰۰
شاید بلد نبود جراحی کنه زن بیچار رو کشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خب اخه چرا برای چی خودشو ب جای پزشک جا زده حتما
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۲۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
این دیگه چه جور بیمارستانیه که یارو باجان مردم بازی کرده هیچکی خبر دار نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
واویلااااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
چی می کی من می ترسم
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
عقده پزشکی داشته حتما خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
متاسفانه ،،، بعضی ها فکر می کنن توی همه چی تخصص دارند،،،و همه چی رو می دانند،،جالب اینه که توی ایران ، طرف خودش رو تحلیلگر سیاسی تحلیلگر،اقتصادی،پزشک،مدیر،مهندس خودرو و ... می دونه ،،، من نمی دونم واقعا چرا برخی به این شکل هستند؟؟؟
آخرین اخبار