تهدید رژیم صهیونیستی به توقف بازسازی غزه

یک نشریه آمریکایی از تهدید رژیم صهیونیستی به توقف بازسازی در نوار غزه و ارائه شروطی برای اجازه دادن به بازسازی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آکسیوس در گزارش امروز (چهارشنبه) خود اعلام کرد مذاکرات غیرمستقیم میان رژیم اشغالگر و حماس برای ایجاد آتش‌بس و آغاز بازسازی در نوار غزه پیشرفت چندانی نداشته است.

مقامات صهیونیست و دیپلمات‌های غربی پس از ۵ هفته از ایجاد آتش‌بس میان نیرو‌های اشغالگر و گروه‌های مقاومت، از تهدید رژیم صهیونیستی به توقف بازسازی نوار غزه خبر دادند.

پس از آتش‌بس اخیر، گروه‌های مقاومت و رژیم اشغالگر توافق کرده بودند در مذاکرات طولانی‌مدت با میانجی‌گری مصر و سازمان ملل حضور یابند. اما این آتش‌بس هفته گذشته نقض شد.

اکنون آکسیوس از تهدید صهیونیست‌ها به عدم بازسازی نوار غزه و شروط آن‌ها مبنی‌بر بازگشت دو زندانی اسرائیلی و اجساد چند سرباز صهیونیست برای ادامه بازسازی خبر داد. یک مقام مصری از قاهره نیز هفته گذشته این تهدید را اعلام کرده بود.

رژیم صهیونیستی تهدید کرده است که اگر مسئله بازگرداندن نظامیان اسیر و مفقود صهیونیست از غزه پیشرفتی نداشته باشد، اجازه بازسازی ویرانی‌های حاصل از جنگ ۱۱ روزه در غزه را نخواهد داد.

روز گذشته گروه‌های مقاومت فلسطین بار دیگر در اظهاراتی خواهان توقف اقدامات تنش‌زا و تحریک‌آمیز در قدس اشغالی شدند و اعلام کردند: «ما از مردم انقلابی خود در کرانه باختری، قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی می‌خواهیم تا مقاومت را افزایش دهند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار