کمک ۷۰۰ میلیون ریالی خیرین مبارک آبادی به حوزه بهداشت و درمان قیروکارزین

خیرین مبارک آباد، مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال برای خرید دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی، سیستم‌های حفاظتی و هزینه درمان افراد بی بضاعت، به حوزه بهداشت و درمان شهرستان قیروکارزین کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دبیر شورای خیرین تامین سلامت شهرستان قیروکارزین گفت: فرهنگ انفاق و تقویت روحیه خودیاری مردمی، می‌تواند بسیاری از گره‌ها و مسایل مجموعه بهداشت و درمان را باز کند تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

عبدالصمد خسروانی افزود: با اهدای حدود ۷۰۰ میلیون ریال از سوی خیرین مبارک آباد به این مجموعه سلامت قیر و کارزین، یک دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی برای بررسی وضعیت افراد دارای بیماری‌های قلبی و همچنین کمک به احیاء افراد در معرض خطر که دچار ایست قلبی شده اند، به امکانات درمانی شهرستان اضافه شد.

رئیس مرکز خدمات جامع سلامت مبارک آباد نیز گفت: با همکاری کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت مبارک آباد، افراد نیکوکار شناسایی و از آن‌ها برای کمک به این مجموعه دعوت شده است.

کوثر خادمیان اضافه کرد: علی اصغر فربود نیک اندیش مبارک آبادی مبلغ ۴۳۰ میلیون ریال برای تامین دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی به مجموعه سلامت کمک کرده و سایر خیرین نیز با اهدای مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال، برای تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز مرکز خدمات جامع سلامت مبارک آباد و تامین هزینه بیمارستانی بیماران نیازمند و بی بضاعت مشارکت کرده اند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار