فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام مطرح کرد؛

نقش تعیین کننده نیروی انتظامی در برقراری امنیت انتخابات

سردار شاکرمی گفت: نیروی انتظامی در برقراری امنیت انتخابات نقشی تعیین کننده دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام  با بیان اینکه نقش اصلی و تعیین کننده در صحنه انتخابات بر عهده مردم است،  گفت: کارکنان نیروی انتظامی وظیفه سنگینی بر عهده دارند و امنیت انتخابات بر عهده این عزیزان است البته ما هم توفیق داریم جمعی از کارکنانمان همگام با نیروی انتظامی در این روز بزرگ در راه خدمت به ملت تلاش کنند.

او افزود: مردم امروز صحنه گردان هستند و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمود اگر ما بخواهیم فشار‌های اقتصادی دشمنان مثل تحریم از بین برود یا کاهش پیدا کند، راهش این است که حضور مردم در کشور افزایش یابد و پشتوانه مردمی به رخ دشمنان کشیده شود.

رئیس‌جمهوری که امروز انتخاب خواهد شد اگر با رأی بالا انتخاب شود، رئیس جمهور قوی و قدرتمندی خواهد بود و کار‌های بزرگی میتواند انجام بدهد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام ادامه داد: امیدواریم سال ۱۴۰۰ سالی پر از شکوه و عظمت باشد و این مهم با حضور پرشور مردم و خلق حماسه‌ای دیگر میسر خواهد شد.

او با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در برقراری امنیت انتخابات نقشی تعیین کننده دارد، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی از هیچ تلاشی برای کمرنگ نشان دادن انتخابات در ایران دریغ نکردند، اما مردم با حضورشان در پای صندوق‌های رای از ساعات ابتدایی امروز و در سایه امنیتی که نیروی انتظامی برقرار کرده است تلاش‌های دشمنان و مزدوران به انقلاب را ناکام کرده اند.

سردار شاکرمی اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع پیرامون انتخابات امنیت است و اگر امنیت درست برقرار نمی‌شد مردم با چنین آسودگی خاطر‌ای نمی‌توانست در آن شرکت کنند و این حماسه را رقم بزنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.