رضایی در گفت و گو با مردم سمنان:

دوباره استان‌ها و اقوام ایرانی را به میدان می‌آوریم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان گفت: با واگذاری اختیارات و مسئولیت ها، دوباره استان‌ها و اقوام ایرانی را به میدان می‌آوریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان در شبکه استانی سمنان و مستند ایران سرای من گفت: سپرده‌های مردم هر استان در همان استان سرمایه گذاری می‌شود و از اینکه ۴۰درصد از سپرده‌های استانی به تهران بیاید و در تهران تبدیل به ارز شود و از کشور خارج شود جلوگیری می‌کنیم.

او  افزود:دولت اقدام و تحول متناسب با ظرفیتها، استعادادها، قابلیت‌ها و توانایی‌های هر استان نسخه پیشرفت و بهبودی زندگی در آن استان را به کمک مردمان و نخبگان استانی تهیه کرده و اجرا خواهیم کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استانداران دولت اقدام و تحول از مردم همان استان انتخاب می‌شوند و کاندیدا‌ها در مجمع نخبگان هر استان برنامه‌های شان را ارائه می‌کنند و سه نفر که بیشترین نمرات را کسب کنند به دولت معرفی می‌شوند و بعد از ارزیابی استاندار آن استان انتخاب می‌شود.

رضایی بیان کرد: نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را راه اندازی و بانک‌ها را موظف می‌کنیم که ۹۰درصد هزینه ساخت خانه را به متقاضیان تسهیلات ارائه کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.