سرمربی خوشه طلایی: با تلاش مضاعف مقابل ملوان حاضر شدیم

بیاتلو گفت: جانماندن از صعود موجب شد تا با تلاش مضاعفی، در این مسابقه حاضر شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، وحید بیاتلو سرمربی خوشه طلایی در حاشیه بازی این تیم با ملوان بندر انزلی گفت: تیم ملوان در این بازی حساسبرای صعود امید داشت و ما هم برای جانماندن از صعود تلاش می‌کردیم و شرایط محرومیت از حضور در کنار تیم، موجب شد تا با تلاش مضاعفی، در این مسابقه حاضر شویم.

بیاتلو افزود: با تغییر کادر فنی و حضور میثاقیان در این ترکیب در کنار تلاش بازیکنان، علیرغم اینکه تیم حریف هر کاری برای پیروزی کرد، اما ما موفق به پیروزی در بازی شدیم.

او اضافه کرد: امیدواریم که با افزایش سطح فنی تیم در بازی‌های باقی مانده، شانس ما برای صعود تا حدود زیادی ارتقا یابد.

اکبر میثاقیان مدیر فنی جدید باشگاه خوشه طلایی ساوه هم پس از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: تیم شرایط خوبی را برای صعود دارد و امیدوارم با تعامل و همفکری ارکان مدیریتی باشگاه، بتوانیم با صعود به لیگ برتر، موجب خوشحالی هواداران ساوجی شویم.

زارع سرمربی تیم ملوان هم گفت: در یک نگاه واقع بینانه در این بازی مستحق باخت نبودیم، در نیمه اول دارای موقعیت‌های خوبی بودیم و تا قبل از دریافت گل در نیمه دوم هم بر بازی مسلط بودیم.

زارع افزود: در روند بازی هم در چند موقعیت؛ تیم حریف کاری از پیش نبرد و معتقدم که گل‌های بازی را ما تقدیم کردیم و به هر حال نتوانستیم از موقعیت‌های خود در این بازی استفاده کنیم و نتیجه را واگذار کردیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.