مدیرعامل خوشه طلایی: فشار مضاعفی به تیم وارد شد

پرویزی گفت: در نیمه‌ی اول بازی با شهرداری آستارا تیم ما غافلگیر شد.

 حسین پرویزی مدیر عامل خوشه طلایی در پایان بازی این تیم با شهرداری آستار در ساوه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به باخت شهرداری آستارا در هفته گذشته و تلاش ما برای پیروزی، این بازی فشار مضاعفی را به کادر فنی و بازیکنان وارد کرد.

حسین پرویزی افزود: در نیمه‌ی اول بازی تیم ما غافلگیر شد و حریف توانست با استفاده از اشتباه مدافعین ما، اولین گل خود را به ثمر برسانند.

او اضافه کرد: در نیمه‌ی دوم بازیکنان خوشه طلایی با حفظ آرامش گل خورده را جبران کردند و توانستیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم که البته معتقدم امکان زدن گل‌های بیشتری هم در این دیدار داشتیم.

احمد جمشدیان سرمربی تیم شهرداری آستارا هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بازیکنان ما شروع خوبی داشتند و با زدن اولین گل در نیمه‌ی اول، ظرفیت گل دوم وجود داشت، اما وزش باد شدید، فشار مضاعفی بر تیم وارد شد.

جمشدیان افزود: در این بازی هر لحظه امکان تغییر نتیجه‌ی بازی وجود داشت و ما موقعیت‌های تک به تک با دروازه بان را از دست دادیم و فکر می‌کنم به لحاظ اینکه در شرایط روحی خوبی نبودیم، موجب شد تا امتیاز این بازی را از دست بدهیم.

در هفته‌ی بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم خوشه طلایی در ساوه میزبان شهرداری آستارا بود و با نتیجه ۲ بر یک بر نماینده استان گیلان غلبه کرد و این تیم را با شکست راهی شمال کرد.

حسن مرادی فر هر ۲ گل پیروزی شاگردان وحید بیاتلو را وارد دروازه گیلکی‌ها کرد و تک گل شهرداری آستارا را هم مسعود رمضایی و در نیمه اول به ثمر رساند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.