زاکانی در "برنامه ایران سرای من" مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های داخلی علاج مشکلات کشور

علیرضا زاکانی گفت: چشم ندوختن به دست خارجی‌ها و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، علاج مشکلات کشورمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در "برنامه ایران سرای من" که از شبکه استانی سهند پخش می‌شد گفت: متاسفانه دولت فعلی اشتباه بزرگی مرتکب شد و فکر کرد که مشکلات و کمبود‌های کشور از طریق خارجی‌ها رفع می‌شود. ما نباید از دشمنانمان انتظار خوبی داشته باشیم. دشمن، مسلما دشمنی خواهد کرد این ما هستیم که باید عقل داشته باشیم و به کمک آن‌ها چشم ندوزیم.

اوافزود: بنده در دولت احتمالی آینده ام این نگاه را تغییر خواهم داد و بر ظرفیت‌ها و استعداد‌های بیشمار داخلی تکیه خواهم کرد.

اوگفت: امروز مردم در فشار اقتصادی و معیشتی هستند و تورم، کمر ملت را شکسته است. دولت بنده این مشکلات را حل خواهد کرد چرا که دولت اصلاح و اقدام است نه دولت حرف و شعار.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا معنویت، عقلانیت، عدالت و خلاقیت را در جامعه گسترش دهیم و ایران را در جهان سرآمد و سربلند کنیم.

علیرضا زاکانی تصریح کرد: امروز به قشر‌های مختلف، صنوف، جوانان و مردان و زنان و اقوام ظلم می‌شود، اما آقای رئیس جمهور محترم می‌گوید: همه چیز خوب است. حال، انگار یا در خواب هست یا خودش را به خواب زده است.

او اقتصاد و مدیریت و مبارزه با مفاسد اقتصادی را از مهمترین برنامه دولت احتمالی خود اعلام کرد و گفت: بنده حدود دو دهه است که تجربه برخورد با مفاسد را دارم و مفسدان در هر موقعیتی که بودند از بنده شکایت کردند، اما به لطف الهی سربلند بیرون آمدم و این رویه را در دولت خودم ادامه خواهم داد.

او با اشاره به اینکه مناطقی در کشور وجود دارند که از موهبت‌های خدادادی خود نظیر نفت و معادن بی بهره مانده اند افزود: در دولت بنده هر ۴۵۱ شهرستان، محور حرکت کشور خواهند بود و تمرکززدایی جزو راهبرد‌های دولت اصلاح و اقدام خواهد شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اقوام کشورمان مانند فرش در هم تنیده بسیار زیبایی هستند که جذابیت‌های ایران را به تصویر می‌کشند و دولت بنده به همه اقوام توجه ویژه خواهد کرد.

علیرضا زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بی بدیل آذربایجان شرقی در پیشرفت کشورمان گفت: آذربایجان همواره مایه افتخار ایران در همه زمینه‌ها هستند و ما خودمان را مدیون آذربایجانی‌های عزیز می‌دانیم.

او کمبود امکانات گردشگری و اقامتی، کشاورزی سنتی و فن آوری قدیمی، بی بهره ماندن استان از موهبت‌های معادن و جنگلها، به حال خود رهاشدن طرح انتقال آب ارس به دشت مرند و شبستر و تبریز را از مشکلات آذربایجان شرقی دانست و قول داد در صورت رئیس جمهور شدن آن‌ها را حل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.