فراهم شدن شرایط امنیت و سلامت انتخابات در مهاباد

جانشین فرمانده انتظامی مهاباد گفت: زمینه لازم برای برگزاری انتخابات امن و باشکوه در حماسه سیاسی انتخابات فراهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سردار علیزاده جانشین فرمانده انتظامی مهاباد در نشست خبری برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه و دستگاهی که بیشترین مسئولیت در این حوزه را دارد، آماده است تا با فراهم کردن شرایط لازم، زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کند.

علیزاده افزود: وظیفه ما به‌عنوان مجریان انتخابات، این است که تلاش کنیم انتخابات در شرایطی امن و آرام و در خور شأن نظام برگزار شود.

او با بیان اینکه بر سر هر صندوق کارکنان نیروی انتظامی حاضر هستند، اضافه کرد: در مجموع ۱۷۶ شعبه ثابت و سیار در سطح شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد ۷۵ صندوق مربوط در داخل شهر، ۵۷ صندوق در بخش مرکزی و ۴۴ صندوق در بخش خلیفان است.

در ابتدای این نشست سردار خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به صورت ویدیو کنفرانس در خصوص امنیت انتخابات با حوزه‌های مختلف شهرستان گفتگو کرد.

سردار خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خودداری از تخریب رقیب‌های انتخاباتی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: نامزد‌های انتخاباتی باید با امیدبخشی به جامعه و ایجاد شور انتخاباتی زمینه حضور حداکثری همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فراهم کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.