استاندار کرمان:

از مسائل امنیتی در انتخابات غافل نشویم

زینی وند گفت:ما نگرانی در برگزاری انتخابات نداریم و مواظب باشیم مسائل فنی باعث نشود از مسائل امنیتی غافل شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زینی وند استاندار کرمان با اعلام اینکه از گزارش ها برمی آید که مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم گفت:تذکرات لازم داده شده است ما ۲ هزار ۸۴۲ شعبه داریم که برای مسائل بهداشتی باید در تمام شعب از نیرو‌های هلال احمر یا نیروهای آموزش دیده استفاده شود.

زینی وند با اشاره به اینکه سرگروه و کاربر رایانه شعب در فرمانداری‌ها باید بررسی شود بیان کرد: شعب سیار اگر می‌خواهند از بیماران کرونایی رای بگیرند باید از نیرو‌های هلال احمر کمک بگیرند.

او گفت: در بحث تایید و رد صلاحیت‌ها مبنا قانون است و هر اسمی در سامانه باشد لحاظ می شود.

استاندار کرمان با اعلام اینکه مراقبت‌های امنیتی به خوبی صورت می گیرد افزود:مانگرانی در برگزاری انتخابات نداریم و مواظب باشیم مسائل فنی باعث نشود از مسائل امنیتی غافل شویم.

او بیان کرد: فرمانداران خیلی مراقبت کنند اگر اتفاقی در شعب اخذ رأی بیفتد انتخابات را تحت تاثیر قرار می‌دهد ،تعرفه‌ها به تناسب جمعیت توزیع شده است.

استاندار کرمان افزود: دستگاه احراز هویت یکی از افتخارات این دولت است که در این انتخابات استفاده می شود و هیچ خطایی ندارد و  نگرانی در مورد رأی مرده و دوبار رأی دادن نداریم.

او بیان کرد: امسال بخاطر کرونا فرایند رأی گیری ساعت ۷ صبح برگزار می‌شودو به دستور وزیر کشور تا ساعت ۲ بامداد امکان تمدید وجود دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار