معاون استاندار کرمان عنوان کرد؛

اختصاص ۵۰۰ هزار دوز واکسن برای برگزار کنندگان انتخابات

بصیری با اشاره به این که ۵۰۰ هزار دوز واکسن برای واکسیناسیون اعضای شعب قرار است به دست ستاد برسد گفت: اگر واکسن نرسید باید همه تست کرونا بدهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بصیری معاون استاندار کرمان در ستاد انتخابات استان کرمان با اعلام اینکه با مرخصی فرمانداران و بخشداران  تا پایان انتخابات موافقت نمی شود و اگر هم ماموریتی می‌روند باید با موضوع انتخابات باشد گفت: همکاری ستاد کرونا و ستاد انتخابات باید صورت گیرد و در این زمینه هلال احمر کمک کند.

او افزود: صندوق سیار برای بیماران کرونایی و قرنطینه‌ای در نظر گرفته شده است که دانشگاه‌ها لیست را اعلام کنند.

بصیری با اشاره به این که  قبل از انتخابات ۵۰۰ هزار دوز واکسن برای واکسیناسیون اعضای شعب و برگزار کنندگان قرار است به دست ستاد برسد گفت: اگر واکسن نرسید باید همه تست کرونا بدهند.

او تصریح کرد: زیر ساخت‌ها نباید مشکل داشته باشد رزمایش خاموشی برق صورت گرفته است ارتباطات شهرستان‌ها آماده به کار هستند تامین کنندگان ژنراتور‌های برق در آماده باش هستند و اگر نیاز به تعمیری باشد در حال انجام است.

اسکندری دبیر ستاد انتخابات استان کرمان هم با اعلام اینکه در روز انتخابات استفاده از ظرفیت‌های نیرو‌های جمعیت هلال احمر با عنوان ناظر بهداشتی و برای رای گرفتن از بیماران کرونایی در نظرگرفته شده است گفت: شعب سیار باهماهنگی نیرو‌های هلال احمر رای گیری  را انجام می دهند.

او افزود:نقاط مرزی شهرستان‌ها برنامه ریزی شده است و مثل معدن درآلو، مناطق مرزی سیرجان و نی ریز و فهرج که کدام شهرستان برای انتخابات به این مناطق برود.

اسکندری بیان کرد: فرمانداری‌ها آمادگی داشته باشند تست کرونا از اعضای برگزاری بگیرند تا اگر کسی مشکلی داشته باشد جایگزین شود.

او گفت:روز پنج شنبه یک مانور برای  جلوگیری از خاموشی برق و مخابرات انجام می شود که در صورت وجود مشکل  نقص رفع شود.

فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اعلام اینکه قریب به ۲۵۰ نفر از همکاران را برای کمک خواسته اند گفت:خیلی از فرمانداری‌ها فعلا درخواستی نداده اند.

او افزود:جمعیت هلال احمر با تمام تجهیزات آماده است که در انتخابات خدمت کند.

شمس الدینی معاون امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با اعلام اینکه تمام تامین امنیت شعب اخذ رأی بر عهده نیروی انتظامی است گفت:آموزش‌ها به خوبی صورت گرفته است و اگر نیروی کمکی نیاز باشد در نظر گرفته شده است.

او افزود: در روز انتخابات اجازه پرواز هیچ ریز پرنده‌ای را نمی‌دهیم.

شمس الدینی با اشاره به اینکه هماهنگی برای محافظت از تاسیسات به همت سپاه و ارتش برنامه ریزی شده است بیان کرد:حمل مواد شیمیایی و سمی و مهمات تا روز یکشنبه ممنوع است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار