رییس ستاد‌های مردمی حجت الاسلام رئیسی در استان کرمان:

باید تلاش کنیم مشارکت افزایش یابد

حجت الاسلام الله وردی گفت: درمسیر کمک به اعتلای کشور باید تلاش کنیم جامعه در مسیری باشد که هم مشارکت بالا برود و هم انتخاب خوبی انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام عبدالرسول الله وردی رییس ستاد‌های حامی حجت الاسلام رئیسی در استان کرمان گفت: تعدد ستاد‌های مردمی که در حمایت از کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی ایجاد شده اند آسیب‌هایی به همراه دارد.

او افزود: رغبت مردم به سمت حجت الاسلام رئیسی وحمایت از کاندیداتوری ایشان برای رای آوری علت فعالیت اغلب ستاد‌های حامی وی دراین انتخابات است.

حجت الاسلام الله وردی  با بیان اینکه این کشور با مجاهدت‌های زیادی پابرجا مانده است گفت: در سال‌های متمادی مجاهدت‌های زیادی برای این کشور شده و در این ۸ سال گذشته به معنای واقعی ملت ایران مجاهدت کردند.

او تصریح کرد: باید برای پاسداشت مجاهدت‌ها قدمی برداریم که نتیجه اش اعتلای این سرزمین باشد.

حجت الاسلام  الله وردی بیان کرد: درمسیر کمک به اعتلای کشور باید تلاش کنیم جامعه در مسیری باشد که هم مشارکت بالا برود و هم انتخاب خوبی انجام شود.

او اعضای کمیته‌های استانی در بخش‌های مختلف را حلقه میانی در این فرایند دانست وبیان کرد: این حلقه‌های میانی یک مصلح هستند واگر گرفتار خودبینی شوند کشور ضربه می‌بیند.

حجت الاسلام  الله وردی سپس با حمایت از ویژگی‌های کاری حجت الاسلام رئیسی گفت: دراین سال‌ها کسی را نداشتیم که نگاه مردم گرایانه به این وسعت داشته باشد.

او بااشاره به کارنامه حجت الاسلام رییسی در آستان قدس رضوی وقوه قضائیه گفت: مدیری که تحول ایجاد کند ودراین مسیرکمترین حاشیه را داشته باشد مدیرانقلابی است وخوشبختانه کارنامه وی دراین دو نهاد نشان دهنده این موضوع است.

حجت الاسلام الله وردی افزود:تحولات ریشه‌ای وبنیادین در زمان ریاست حجت الاسلام رئیسی در قوه قضا رخ داده است وبدون نزاع وحاشیه سازی کار تحول راپیش برده است.

او تصریح کرد: در بدو حرکت انتخاباتی وی مسئله‌ای که خیلی‌ها ساده از کنارش رد شدند این بود که دایره مبلغان و پیگیری کنندگان رای آوردن وی دایره وسیعی شد.

حجت الاسلام الله وردی تاکید کرد: درکنار آسیب تعدد ستاد‌های مردمی حامی حجت الاسلام رئیسی این مسئله نتیجه خوبی در برداشته وآن این که دست سیاست ورزان سوداگر درفضای انتخاباتی را کوتاه کرده است.

مسئول ستاد‌های حامی رئیسی در استان کرمان اظهار داشت: در واقع حرفی برای گفتن برای سیاسیون باقی نمانده است.

او تصریح کرد: حل مشکلات کشور سریع اتفاق نمی‌افتد، اما کاندیدای انقلابی ما حاضراست خودش قربانی شود، ولی تحول درکشور ایجادشود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار