معرفی نفرات برتر مسابقات دوچرخه‌سواری در خوزستان

رئیس هیئت دوچرخه سواری خوزستان گفت: مسابقات دوچرخه سواری استانی در بخش بانوان برگزار و برترین‌ها معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خسرو پیرهادی رئیس هیئت دوچرخه سواری خوزستان گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مسابقات دوچرخه سواری بانوان استان در ۳ رده سنی برای متولدین سال‌های ۸۵ تا ۸۸ و رده سنی آزاد برگزار شد.

او افزود: در این مسابقات یک روزه، ۳۰ ورزشکار از شهر‌های اهواز و ماهشهر شرکت کردند که در پایان مسابقات رده سنی متولدین سال‌های ۸۵ تا ۸۷، ستایش علیدادی، یسنا شریفی و غزل آهنگری هر ۳ از اهواز عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

پیرهادی بیان داشت: برترین‌های رده سنی متولدین سال ۱۳۸۸ هم به ترتیب آذین چهارمحالی پور، الیانا و الینا خدابخش هر ۳ از اهواز بودند، همچنین در رده سنی آزاد هم فاطیما رنجبر از ماهشهر مقام اول را کسب کرد، الینا عباس زاده از اهواز مقام دوم را از آن خود کرد و محدثه کمائی هم در سکوی سوم ایستاد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خوزستان در پایان با بیان اینکه توجه بیشتر به استعدادیابی در رده‌های سنی که یکی از اهداف برگزاری اینگونه مسابقات است، تصریح کرد: ورزشکاران این رده، آیندگان و پشتوانه این رشته در استان هستند که باید با نگاه ویژه به آن‌ها بتوانیم تحویلی عظیم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.