حضور سعید محمد در کرمانشاه

سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم الاانبیا امروز به کرمانشاه سفر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم الاانبیا امروز به کرمانشاه سفر کرد .

او در اجتماع بزرگ حامیان حجت الاسلام رئیسی  شرکت کرد .

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا گفت: راه نجات کشور از شرایط فعلی تشکیل یک دولت انقلابی و جهادی در چارچوب فکری رهبر معظم انقلاب است.

سعید محمد گفت: امروز همه سیاسیون و ستاد‌های انتخاباتی بر مشارکت همه جانبه و حداکثری پای صندوق‌های رای فارغ از هر نتیجه‌ای تاکید دارند.

او افزود: پس از مشارکت حداکثری، انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور در چهار سال حساس پیش رو موضوع مهمی است که همه ما باید بصیرت مدارانه آن را عملیاتی کنیم.

 محمد افزود: بدون شک در شرایط فعلی فرد اصلح کسی جز حجت الله سید ابراهیم رئیسی نیست، تحولی که ایشان در قوه قضائیه ایجاد کردند را در سطح کشور و دیگر دستگاه‌ها نیز با اختیاراتی که پیدا می‌کنند به خوبی می‌تواند ایجاد کند.

این فعال سیاسی با اشاره به مبارزه پیروزمندانه سید ابراهیم رئیسی با فساد و برخورد قاطعانه با دانه درشت ها، گفت: رئیسی آشنا به مشکلات کشور بوده، ظرفیت‌ها را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند ریل کشور را به مسیر اصلی خود بازگرداند.

او ادامه داد: در دولت رئیسی خبری از وزرای با سرمایه‌های بادآورده چندهزار میلیارد تومانی نخواهد بود و تاراج سرمایه‌ها و کارخانجات مردم به اسم خصوصی سازی معنایی نخواهد داشت.

 محمد افزود: در دولت رئیسی فرصت‌ها و ثروت‌های مملکت میان مردم عادلانه توزیع خواهد شد و مشکلات بزرگ کنونی جامعه نظیر مسکن و اشتغال رفع می‌شود

 

حضور سعید محمد در کرمانشاه

حضور سعید محمد در کرمانشاه

 

حضور سعید محمد در کرمانشاه

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار