عالمیان: سطح کیفی لیگ تنیس روی میز بسیار بالا بود

بازیکن تنیس روی میز تیم فراسنج تهران گفت: در صورت فراهم بودن شرایط علاقه مندم فصل آینده نیز در تیم فراسنج باشم.

نیما عالمیان، بازیکن تنیس روی میز تیم فراسنج تهران در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر تنیس روی میز اظهار کرد: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم. مسابقات بسیار فشرده و توان همه تیم ها به یک اندازه بود.

او درباره تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر مسابقات لیگ تنیس روی میز گفت: بازی‌ها تحت الشعاع همه گیری ویروس کرونا بود و متاسفانه در سالن برگزاری بازی، تماشاگران نتوانستند حضور یابند و از هیجان بازی‌ها مقداری کاسته شد.

او درباره سطح آمادگی خود برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد: حدود یک ماه دیگر مسابقات المپیک شروع می‌شود و ما ظرف مدت باقی مانده تا شروع المپیک اردو‌های آماده سازی را در کشور‌های مجارستان و سوئد برگزار خواهیم کرد و امیدوارم نتایج مطلوبی در المپیک کسب کنیم.

او ادامه داد: کشور‌های چین، ژاپن و کره جنوبی در تنیس روی میز صاحب سبک هستند. بازیکنان کشورمان هم در سطح خوبی هستند. نوشاد عالمیان پس از ۵۲ سال در مسابقات تنیس روی میز آسیا نفر سوم شد. کار سختی در پیش داریم، اما در ذهنمان به دنبال کسب مدال المپیک هستیم.

عالمیان در خصوص حمایت‌های مسئولین از رشته  تنیس روی میز گفت: مثل گذشته از این رشته حمایت نمی‌شود و ما درک می‌کنیم که کشور مشکلات اقتصادی دارد، اما باید بیشتر از این ورزش حمایت شود. من مطمئنم در صورت حمایت از  تنیس روی میز ما می‌توانیم افتخارات بیشتری را کسب کنیم.

او در خصوص ماندن در ترکیب تیم فراسنج برای فصل آینده بیان کرد: من در لیگ تنیس روی میز فرانسه هم بازی می‌کنم و اگر تاریخ برگزاری مسابقات لیگ کشورمان با فرانسه تداخل نداشته باشد، من علاقه مند هستم فصل آینده نیز در تیم فراسنج بازی کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار