ثبت دمای ۵۰ درجه و بالاتر در ۴ شهر استان بوشهر

هواشناسی بوشهر اعلام کرد: چهار شهر برازجان، بندر امام حسن، اهرم و خورموج در ۲۴ ساعت گذشته دمای ۵۰ درجه سلسیوس و بالاتر را ثبت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته دما در ۵۱.۸ برازجان، بندر امام حسن ۵۰.۶، اهرم و خورموج  ۵۰ درجه سلسیوس گزارش شد.

محمدرضا انصاری همچنین افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش باد‌های شمال غربی در برخی از ساعات شبانه روز و بیشتر در سواحل استان و بر روی دریا تا اوایل هفته آینده ادامه دارد و بنابراین در این مدت در برخی ساعات دریا مواج خواهد بود.

او ادامه داد: ضمن اینکه همراه با وزش باد احتمال خیزش گردوخاک نیز در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی آسمان استان را تا فردا بیشتر صاف همراه با غبار محلی، در ساعاتی وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک و فردا در نواحی جنوبی مه صبحگاهی پیش‌بینی کرد.

انصاری بیان کرد: جهت وزش باد در نواحی شمالی و مرکزی استان بیشتر شمال غربی تا غربی و در قسمت‌های جنوبی استان بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ و در برخی از ساعات ۱۲ تا ۴۲ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.


بیشتر بخوانید


او گفت: ارتفاع موج در سواحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ و در فراساحل ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۳۶ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۳۲، جزر دوم ساعت ۱۵:۱۸ و مد دوم ساعت ۲۰:۴۱ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.