هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان؛

برد روحیه بخش ملوان مقابل شهرداری آستارا

هفته بیست و هشتم لیگ فوتبال آزادگان، با انجام یک دیدار پیگیری شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان، با انجام یک دیدار پیگیری شد.

شهرداری آستارا صفر - ملوان بندر انزلی ۳

تیم‌های شهرداری آستارا و ملوان بندر انزلی به مصاف هم رفتند.

گل‌های ملوان در این دیدار را حسین فداکار، نصیری و حیدری در دقایق ۴۵، ۵۸ و ۸۷ به ثمر رساندند. بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید تا ملوان برد ارزشمندی را کسب کند. شاگردان مازیار زارع در ملوان با این برد، ۳۹ امتیازی شدند و در رده نهم جدول قرار گرفتند. این تیم، امشب صاحب دهمین برد خود در لیگ آزادگان شد. ملوانی‌ها توانستند تعداد گل‌های زده خود در این فصل را به عدد ۲۲ برسانند. فداکار با گلی که امشب به ثمر رساند، خود را ۴ گله کرد و برترین گلزن تیمش لقب گرفت.

در سوی مقابل شهرداری آستارا نتوانست ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند و در پایان ۹۰ دقیقه شکست خورد. شاگردان پایان رافت (سرمربی شهرداری آستارا) با این باخت، ۳۵ امتیازی باقی ماندند و در رده یازدهم جدول قرار گرفتند. این تیم صاحب سیزدهمین باخت خود در این فصل شد. شهرداری آستارا با ۲ گلی که امشب دریافت کرد، تعداد گل‌های خورده خود را به عدد ۳۴ رساند تا نشان دهد ضعف بزرگی در خط دفاع دارد. شاگردان رافت در ادامه مسابقات محکوم به برد هستند تا بتوانند در لیگ آزادگان بمانند.

۷ مسابقه دیگر این هفته، فردا برگزار خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار