نصرتی: امیدوارم پارس جنوبی در پایان فصل، رتبه خوبی را در لیگ آزادگان کسب کند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نصرتی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد این که چرا استعفایش مورد تایید مدیران این باشگاه قرار نگرفت، گفت: استعفایم مورد تایید مدیران باشگاه قرار نگرفت و به من اعلام کردند تا پایان فصل باید در تیم بمانم؛ از طرفی پارس جنوبی بازی‌های حساسی را در پیش دارد. فردا بازی بسیار مهمی با نود ارومیه داریم و به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم. این تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارد و به همین خاطر برگشتم تا کار نیمه تمامم را کامل کنم. با تمامی نواقص و مشکلات فراوان (بسته شدن پنجره نقل و انتقالات) توانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. ان شاءالله بتوانیم در ادامه مسابقات نتایج بهتری بگیریم تا شانس صعود به لیگ برتر را داشته باشیم.

او در خصوص مشکلات مدیریتی باشگاه پارس جنوبی جم اظهار کرد: مشکلات از قبل هم وجود داشته اند. زیرساخت در این باشگاه وجود ندارد و باید یک فکر اساسی شود. در این تیم یک حساب مالی یا امکانات معمولی در دسترس نیست؛ اگر همه این مشکلات حل شوند، مدیران هم می‌توانند کار‌های خود را به نحو احسن انجام دهند. همیشه تیم‌هایی که به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند، مدیرانشان از آن‌ها دل‌سرد می‌شوند و بی انگیزگی به وجود می‌آید.

او ادامه داد: بازیکنان پارس جنوبی، تلاش بسیار و با تمام وجودشان بازی کردند. توقع داشتم که باشگاه، بیشتر از تیم حمایت کند. از ابتدای فصل، هیچ گونه پاداشی دریافت نکردیم و مدیران توجه کمتری به ما داشتند. امیدوارم مشکلات این تیم حل شود و بتوانیم در پایان فصل رتبه خوبی در جدول کسب کنیم. حیف است پارس جنوبی جم به لیگ برتر صعود نکند. تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا دل هواداران را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار