فرماندارشوش:  

دایر شدن ستاد‌های تبلیغاتی از سوی نامزد‌های انتخاباتی بلامانع است

غزی گفت: آثار تبلیغاتی نامزد‌ها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه‌ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از ۷۰ ×۱۰۰ سانتی متر ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان غزی فرماندار شوش گفت: براساس ابلاغیه مورخ ۱۱ خردادماه ستاد انتخابات کشور در خصوص دستوالعمل تبلیغاتی کاندیدا‌های انتخاباتی، استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزد‌ها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه‌ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از ۷۰ ×۱۰۰ سانتی متر ممنوع است.

او افزود: استفاده از هر وسیله‌ای که جنبه رسمی و دولتی دارد، نوشتن و یا اظهار مطالب خلاف واقع، دیوار نویسی، راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو‌های سیار خارج از محل سخنرانی و یا ستاد تبلیغاتی انتخاباتی، فعالیت تبلیغاتی مجریان و ناظران انتخابات برای نامزد‌های انتخاباتی در حیطه مسئولیت خود و تبلیغ علیه نامزد‌ها و هرگونه هتک حرمت و حیثیت آنان نیز ممنوع است.

 غزی بیان اظهار داشت: الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی نامزد‌ها بر روی وسایل نقلیه شخصی و املاک خصوصی با رضایت مالکان یا متصرفان بلامانع است.

رئیس ستاد انتخابات شوش گفت: پاره نمودن و معدوم کردن عکس و آثار تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی در مدت و زمان قانونی تبلیغات که در محل‌های مجاز الصاق و یا نصب شده باشد ممنوع است و مطبوعات و نشریات باید ضمن انعقاد قرارداد کتبی در انتشار هرگونه مطلب در مورد نامزد‌ها با دقت و مستند منتشر نمایند که بعدا از سوی رقبای انتخاباتی دچار مشکل نشوند.

فرماندرا شوش و با بیان اینکه هرگونه استقبال، برگزاری جلسه در اماکن مسقف در سطح شهر‌ها ممنوع است، تصریح کرد: هر یک از نامزد‌های شورا‌های اسلامی می‌توانند با رعایت اصول بهداشتی، یک ستاد تبلیغات انتخاباتی جهت ساماندهی فعالیت‌های تبلیغاتی خود دایر کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: شهرداران مکلف به تعیین محل جهت الصاق آثار تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی هستند و شایسته است نامزد‌های انتخاباتی در جهت رعایت مسائل بهداشتی و جلوه‌های مبلمان شهری همکاری لازم را با شهرداری‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.