افزایش تولید فرآورده‌های لبنی در خوزستان معنای جهش تولید

فرماندار شوش گفت: افزایش تولید محصولات لبنی در شرکت‌های تولیدی خوزستان سبب تغییر مسیر آن‌ها از زیاندهی به سوددهی شده است.

عدنان غزی فرماندار شوش در حاشیه بازدید از شرکت پگاه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شرکت پگاه به عنوان بزرگترین کارخانه لبنی استان خوزستان زمانی یکی از شرکت‌های زیان ده بود، ولی هم اکنون با تلاش و کوشش کارکنان و برنامه ریزی صحیح به شرکتی سودده و موفق تبدیل شده است.

او افزود: میزان تولید شیر و انواع فرآورده‌های لبنی در این شرکت زمانی ۳۰ تُن در روز بود که با مدیریت توانمند و تلاش شبانه روزی کارکنان آن هم اکنون به ۱۰۰ تن در روز افزایش یافته است، همچنین راه اندازی خط تولید آبمیوه در این شرکت اقدامی ارزشمند است که افزایش تولید و اشتغال را به دنبال دارد.

غزی شرکت پگاه خوزستان را به عنوان قطب تولید فرآورده‌های لبنی در استان خوزستان با ظرفیت بالا در تولید و اشتغال معرفی کرد و اظهار داشت: امیدواریم با راه اندازی فاز دوم خط تولید آبمیوه و شناسایی بازار‌های هدف جدید برای افزایش صادرات شیر و فرآورده‌های لبنی پگاه خوزستان شاهد رونق اقتصادی باشیم.

سید حسین موسوی مدیرعامل پگاه خوزستان بیان کرد: این شرکت علاوه بر ادامه روند افزایش تولید، بازار‌های جدیدی در کشور‌های منطقه برای افزایش صادرات محصولات شناسایی کرده که علاوه بر افزایش تولید محصولات گاومیش و عرضه به بازار‌های داخلی در استان‌های مختلف کشور، برای عرضه و صادرات انواع محصولات لبنی و انحصاری در اختیار شرکت به بازار‌های هدف در آنسوی مرز‌ها آمادگی داریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.