بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۷ خرداد؛

تسلیت اسحاق جهانگیری در پی درگذشت حجت الاسلام محتشمی پور/ برگزاری مجازی نمایشگاه تمبر محیط زیست ایران/ تصویری از سفر رئیس مجلس به ایلام

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری با انتشار تصویری از حجت الاسلام و المسلمین محتشمی پور، درگذشت ایشان را تسلیت گفت:

" درگذشت تاسف انگیز روحانی مبارز و انقلابی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید علی اکبر محتشمی پور موجب تاثر و تالم بسیار گردید.
بی تردید خدمات ارزشمند این عالم وارسته و جانباز اسلام و مجاهد راستین جهاد در راه آرمان مردم فلسطین و لبنان که از زمان شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی از زمره یاران وفادار، صدیق و مورد وثوق امام راحل بود و پس از پیروزی انقلاب نیز به عنوان وزیر کشور و نمایندگی مجلس شورای اسلامی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد، فراموش ناشدنی است.
ضایعه فقدان این روحانی بزرگوار را به همه علاقه مندان، دوستان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رضوان واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم"

.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی تصویری را از سفر خود به ایلام در صفحه‌اش منتشر کرد:

"  آغاز نظارت میدانی از استان سرافراز ایلام به منظور بررسی میدانی نظام مسائل استان و گفتگوی بی واسطه با مردم عزیز این استان"

.

سید جمال هادیان، رئیس شورای عالی تمبر درگذشت علی مرادخانی، معاون وزیر ارشاد در دولت یازدهم را تسلیت گفت:

"  علی مرادخانی درگذشت و گلی دیگر از سرآمدان فرهنگ و هنر این مرز و بوم پژمرد. او را کمتر کسی میشناسد. قاری قرآن و حامی موسیقی اصیل ایرانی بود. سال‌ها رئیس مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. موزه موسیقی به همت او تاسیس شد و در دولت یازدهم معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را عهده‌دار بود. روحش شاد و یادش گرامی باد"

.

حسن عمیدی، رئیس موزه ارتباطات از برگزاری نمایشگاه تمبرهای محیط زیست ایران خبر داد:

" به مناسبت فرارسیدن هفته محیط زیست نمایشگاهی از تمبر‌های محیط زیست ایران برگزار می‌شود. این نمایشگاه از فردا به مدت یک هفته در سازمان حفاظت محیط زیست برپا می‌باشد"

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره حضور در انتخابات را در حسابش منتشر کرد:

"رهبر انقلاب: اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیّت باقی خواهد ماند. اینکه.. دشمن‌های پُررو... و گردن‌کلفت درمقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می‌کنند، به‌ خاطر حضور مردم است؛ میترسند، به‌معنای واقعی کلمه می‌ترسند؛ این‌ها تحلیل نیست."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار