بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۴ خرداد؛

واکنش فضائلی به بیانات امروز رهبر انقلاب/ قدردانی رئیس مجلس از فداکاری آتشنشانان/ پست های سیاسیون در سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنش به سخنرانی مقام معظم رهبری درباره جفا و ظلم به برخی نامزدها توئیتی را منتشر کرد:

" تعریض رهبرانقلاب به جفا و ظلم به برخی نامزد‌ها در جریان احراز صلاحیت برای ریاست جمهوری، متوجه شورای محترم نگهبان نیست و تاثیری در نتیجه اعلام شده از سوی این شورا ندارد."

.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به بیانات امروز رهبر انقلاب درباره انتخابات ریاست جمهوری نوشت:

" فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی فصل الخطاب است و حکم ایشان لازم الاتباع. شورای نگهبان با اذعان به اینکه مصون از خطا نمی‌باشد به زودی نظر خود را اعلام خواهد کرد."

.

علی اکبر ولایتی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) استوری زیر را در فضای مجازی منتشر کرد:

.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار تصویری از امام خمینی (ره) به مناسبت ارتحال ایشان نوشت:

" هر سال که می‌گذرد اگر چه غم دوری او سنگین‌تر می‌شود، هنوز، اما حضور دارد چرا که میراث پایدارش زنده است. مثل ما به او مثل کسی است که تصویر او را می‌بیند، اما چون به سویش دست دراز می‌کند چیزی لمس نمی‌شود. خمینی، اما زنده است تا ایران زنده است، خمینی زنده است تا جوان ایرانی زنده است، خمینی زنده است تا بوی شقایق‌ها به مشام می‌رسد، خمینی زنده است تا زندگی ادامه دارد. او نرفته تا بیاید، او همین نزدیکی‌هاست، در کوچه باغ‌های عشق و محبت، در جاده‌های مهربانی، در کشتی حیات، و در دریای شور و احساس!"

.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) تصویری از ایشان را در استوری منتشر کرد:

.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از آتشنشانان در حادثه پالایشگاه تهران نوشت:

" فرزندان خمینی کبیر (ره) همۀ کسانی هستند که از جان و آبروی خود برای تامین رفاه و آرامش مردم و رفع خطر از زندگی آنان فداکاری می‌کنند. ⁣

تا فداکارانی، چون جوانان مدافع حرم و این جوانان قهرمان آتش‌نشان هستند، هیچ تهدید و توطئه‌ای علیه ایران به سرانجام نخواهد رسید."

.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه به مناسبت ارتحال امام راحل استوری زیر را منتشر کرد:

.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطره‌ای را از روز ارتحال امام راحل در فضای مجازی منتشر کرد:

" صبح ۱۴ خرداد ۶۸ بود.

ساعت ۵/۵ صبح مادرم بیدارم کرد. گفت غذای بابات رو بردار و برو در خونه همسایه که داره میره به سمت شهر قیر، غذا رو به بابات برسون.

وقتی رسیدیم پیش بابام، حدود یک ربع به هفت صبح بود و رادیوی سیاهی که همیشه مونس پدرم بود، روشن.

ساعت ۷ دنیا رو سر بابام خراب شد. اشک‌هایی میدیدم که حتی در شهادت جگرگوشه‌ش هم ندیده بودم؛ مثل ابر بهار گریه می‌کرد.

برگشتیم جهرم. یادمه وقتی علیرضا شهید شد، مادرم، باردار بود و زینب هنوز به دنیا نیومده بود. علیرضا رو خدا پس از هشت سال زندگی مشترک به پدر و مادرم داده بود. به قول مادرم حاضر بودیم علیرضا روی چشم ما پا بگذاره و راه بره تا یه وقت خاری به پاش نره. علیرضا نه تنها تو خونه ما، بلکه در همه فامیل دردونه بود. پیکر علیرضا رو که آوردن، خوب یادمه که مادرم کنارش دو رکعت نماز شکر خوند و پسرش رو بوسید و گفت: خدایا امانتت رو به خودت سپردم و گریه‌ای نکرد.

وقتی صبح ۱۴ خرداد برگشتیم به جهرم، مادرم نای صحبت نداشت. اینقدر گریه کرده بود که از حال رفته بود و زن‌های همسایه دور و برش بودن. اون صحنه زاری مادرم رو حتی وقتی محمدرضا، پسر دومش هم پرکشید، ندیدم.

این‌ها عشق به خمینی بود. یه چیزی فراتر از احساس. خمینی با دل مردم چه کرده بود؟ با فشار‌های بی‌رحمانه دشمنان این مردم و با جنگ و تحریم اقتصادی، فقر در جامعه زیاد شده بود و زندگی‌ها به سختی می‌گذشت. خیلی‌ها توی جنگ آواره شده بودن، ولی همون پابرهنه‌ها، همون‌هایی که جوونشون رو تقدیم کردن، همون‌هایی که زندگی‌شون سخت می‌گذشت، از صمیم قلب عاشق امام بودند؛ مردم، امام رو دوست داشتند و و هیچ چیز نمی‌تونست این محبت رو کم کنه.

به نظر من راز این محبوبیت بی‌نظیر این بود که امام از مردم بود و برای مردم؛ امام از صمیم قلب به مردم باور داشت، به اینکه اون‌ها می‌تونن آینده رو هر جوری که دوست دارن بسازن. امام هم عاشق مردم بود."

واکنش فضائلی به بیانات امروز رهبر انقلاب / کدخدایی فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب خواند / پست های چهره های کشوری در سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

سید مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس شورای اسلامی درباره امام خمینی (ره) نوشت:

" امام خمینی با تسلط بر نفس خود، راه چیرگی بر طاغوت‌های زمان را نشان داد. او انقلابی‌ترین مرد جهان و نمونه پایبندی به قانون بود."

.

حسن عمیدی، رئیس موزه ارتباطات با انتشار تصویری از حرم امام خمینی (ره) نوشت:

" انتظار فرج از نیمه خرداد کشم
◾◾◾

آنکه دل بگسلد از هر دو جهان، درویش است
آنکه بگذشت ز پیدا و نهان، درویش است
خرقه و خانقه از مذهب رندان دور است
آنکه دوری کُند از این و، از آن درویش است
نیست درویش که دارد کُله درویشی‌
آنکه نادیده کُلاه و، سر و، جان درویش است
امام خمینی ره"

.

مرتضی دامن پاک جمی، سفیر ایران در پرتغال توئیتی را به مناسبت ۱۴ خرداد در حسابش منتشر کرد:

" سال‌ها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید
انتظار فرج از نیمه خرداد کشم.
سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی ره و سالروز قیام پانزده خرداد را گرامی می‌داریم."

.

بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل پستی را به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) منتشر کرد:

" سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) تسلیت باد"

.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار