نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس:

مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰، گام‌های آتی توسعه را تسهیل می‌کند

محمد صالحی گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰مشکلات موجودو گام‌های آتی کشور به سوی توسعه را تسریع و تسهیل می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین محمد صالحی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان و بدخواهان با بکارگیری ترفند‌های مختلف، تلاش بسیاری می‌کنند تا مردم را ازانتخابات مایوس کنند، این در حالی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران، حق رای از مهمترین اختیارات قانونی ملت است.

او به شرایط پیچیده اقتصادی، تحریم، کرونا و تشدید فشار‌های معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: این کاستی‌ها را که بر زندگی مردم سایه انداخته است نمی‌توان انکار کرد، اما تزریق یاس و ناامیدی به جامعه مشکلی را حل نخواهد کرد.

محمد صالحی افزود: اقدامات راهبردی مجلس در حوزه برجام و تحریم‌ها با پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب به نتایج خوبی رسیده است و مقاومت و پافشاری ایران دشمن را از مواضع خود به عقب رانده است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون به مرحله‌ای رسیدیم که دشمن می‌داند تحریم بر اراده و اقتدار ایران تاثیری ندارد، در حال حاضر هیچ محدودیتی برای انجام فعالیت‌های هسته‌ای ایران نیست، اما چنانچه تحریم‌ها به طور کامل برداشته شود آنگاه کشور نیز به تعهدات هسته‌ای خود پایبند خواهد بود.

محمد صالحی افزود: آینده به یقین خوب و روشن خواهد بود، با انتخاب دولت شایسته و انقلابی بسیاری از مشکلات و چالش‌های معیشتی و اقتصادی رفع می‌شود.

او با بیان اینکه بی‌تفاوتی مردم به حق رای، دشمنان را جسورتر خواهد کرد افزود: مردم با مشارکت بالا در انتخابات، پیام اقتدار ایران را به جهان مصادره و مجلس و نظام را در ترسیم چشم انداز مطلوب همراهی کنند تا زمینه برای حرکت به سوی گام‌های آتی توسعه تسهیل شود.

محمد صالحی افزود: اگرچه انتظار معجزه نمی‌توان داشت، اما همواره انتخاب درست و آگاهانه در کنار همدلی و درایت، راهگشا بوده است.

او به مشارکت پررنگ مردم حوزه انتخابیه در انتخابات گذشته اشاره کرد و افزود: امیدواریم امسال نیز مردم با حضور پرشور خود وانتخاب دولت انقلابی، ما را در استمرار مطالبه گری‌ها و گام‌های بیشتر و بلندتر همراهی کنند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی به اهمیت انتخابات شورای شهر و روستا‌ها اشاره و بیان کرد: حق انتخاب مردم حتی در توسعه و میزان تغییر و تحول شهر و روستای آن‌ها نیز تجلی می‌یابد، از این رو باید به طور آگاهانه و بر اساس معیار‌های درست، پارلمان‌های محلی را تعیین کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۲۸ ماه خرداد امسال برگزار می‌شود.

شهرستان‌های فریدن با بیش از ۴۹ هزار نفر جمعیت، فریدونشهر با ۳۵ هزار نفر جمعیت، چادگان با ۳۲ هزار نفر و بویین میاندشت با بیش از ۲۴ هزار نفر به ترتیب در ۱۴۰، ۱۸۰، ۱۱۰ و۱۷۰ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.