عضو حزب الله: صهیونیست‌ها با محاسبه اشتباه، آتش جهنم را می‌بینند

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد صهیونیست‌ها در صورت محاسبه اشتباه و درگیری با این جنبش، شعله‌های آتش جهنم را به چشم خواهند دید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از حسن بغدادی، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان به صهیونیست‌ها درخصوص اقدام به درگیری با این جنبش هشدار داد.
او گفت: سران دشمن باید کمتر مغرور باشند و نیاز دارند یکی آن‌ها را از اوج غرور و تکبر پایین بیاورد.
بغدادی افزود: حزب الله رجز خوانی‌های دشمن را علیه خود در لبنان می‌شنود و آن‌ها نباید بار دیگر در محاسبات خود اشتباه کنند و در صورتی که جنگی با حزب الله رخ دهد، آن‌ها آتش جهنم را آن گونه که هرگز تصور نخواهند کرد به چشم خود خواهند دید.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد: سران اسرائیل عبرت نمی‌گیرند و سیاست واقعی را درک نمی‌کنند و آن هم به دلیل خوی تجاوزکارانه و مجرمانه‌ای است که همواره آن‌ها را به سوی ماجراجویی می‌کشاند.
حسن بغدادی ادامه داد: این خوی اسرائیل این امید را که موجودیت این رژیم با سرعت از بین می‌رود روشن‌تر می‌سازد.
پیش‌تر بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار نسبت به عواقب درگیری با لبنان گفته بود، جنگ با لبنان خطرناک‌تر از آنچه با غزه روی داد، خواهد بود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات موشکی مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی اذعان کرده بود ۱۰ برابر آنچه در غزه اخیرا دیدیم در لبنان خواهیم دید.
در جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی و فلسطین، گروه‌های مقاومت بیش از ۴ هزار موشک به سراسر اراضی اشغالی پرتاب کردند و نشان دادند که صهیونیست‌ها دیگر در امان نخواهند بود و در تیررس موشک‌های مقاومت هستند. مسئله‌ای که کابینه رژیم صهیونیستی را به پذیرش اعلام آتش‌بس و پذیرش شکست در برابر فلسطینیان مجبور کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار