نماینده پارلمان لبنان: تشکیل دولت، راه برون رفت از بحران است

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، راه برون رفت این کشور از بحران‌ها را تشکیل دولت دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، «حسن عزالدین» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت و «آن گریو» سفیر فرانسه در لبنان روز جمعه در دیداری در شهر صور، تحولات بین المللی و داخلی لبنان را بررسی کردند.

طرفین در این دیدار ضمن بررسی اوضاع سیاسی لبنان، بر ضرورت تشکیل دولت جدید در این کشور تاکید کردند و تشکیل دولت را راهکار اساسی و الزام آور برای حل همه بحران‌های لبنان خواندند.

حسن عزالدین در دیدار با آن گریو گفت: شهر صور جایگاه علمایی، چون امام عبد الحسین شرف الدین، امام موسی صدر و شهدایی است که با دشمن صهیونیست مقابله، از حاکمیت، عزت و کرامت لبنان دفاع، از منابع و ثروت‌های آن محافظت و نقش مهمی در انتقال دانش و فرهنگ به دیگران ایفا کردند.

او با بیان اینکه لبنان به قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد پایبند و خواهان ثبات و آرامش است خاطر نشان کرد، مقاومت به کسی حمله نمی‌کند بلکه ما منتظر و در کمین کسانی هستیم که ممکن است به لبنان و مردم آن حمله کنند.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت درباره پروژه‌های توسعه و عمرانی فرانسه در جنوب لبنان نیز گفت: ما از زمینه‌های همکاری که به نفع مردم باشد و به آنان در داشتن یک زندگی مطلوب و با کرامت کمک کند، استقبال می‌کنیم.

آن گریو سفیر فرانسه در لبنان در این دیدار به نقش حزب الله در تداوم به کارگیری تلاش‌ها برای تشکیل دولت لبنان اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار