آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز خواهد شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته می شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین موارد اشاره می‌کنیم.

قرارداد سه ساله پاری سن ژرمن با واینالدوم

پاری سن ژرمن پس از توافق روز گذشته با واینالدوم هافبک فصل گذشته لیورپول قراردادی سه ساله (تا سال ۲۰۲۴) با این بازیکن هلندی منعقد خواهد کرد.

علاوه بر این سران باشگاه پاری سن ژرمن در حال مذاکره با اینتر برای جذب اشرف حکیمی ستاره مراکشی این تیم هستند.

گابریل ژسوس در فهرست خرید یوونتوس

به گزارش گازتا دلو اسپورت باشگاه یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ممکن است گابریل ژسوس مهاجم منچسترسیتی انگلیسی و دوسان ولاهوویچ مهاجم فیورنتینا ایتالیا را خریداری کند.

به گفته این روزنامه، اگر کریستیانو رونالدو تابستان امسال تصمیم به ترک "یوونتوس" داشته باشد، "بیانکونری‌ها علاقمند به جذب مائورو ایکاردی مهاجم پاری سن ژرمن هستند. با این حال، باشگاه تورینی نیز در خط حمله ژسوس و ولاهوویچ را به عنوان گزینه‌های دیگری در نظر گرفته است.

فصل گذشته، ژسوس ۲۴ ساله در ۴۲ بازی در تمام مسابقات ۱۴ گل به ثمر رساند، ولاهوویچ ۲۱ ساله نیز در ۴۰ دیدار ۲۱ گل زد.

فرناندینیو در تیررس بارسلونا

مارکا گزارش داد اگر بارسلونا نتواند واینالدوم بازیکن هلندی لیورپول را به خدمت بگیرد و او راهی پاری‌سن‌ژرمن شود. کاتالان‌ها فرناندینیو هافبک من سیتی را گزینه جانشینی او می‌دانند.

قرارداد فرناندینیو با منچسترسیتی به پایان رسیده و مانند واینالدوم مورد توجه تیم‌های زیادی قرار دارد، اما شایعه شده است که این بازیکن برزیلی قصد دارد در انگلیس بماند و قرارداد جدیدی با تیم گواردیولا امضاء کند.

کریستال پالاس ستاره گلزن خود را نمی‌فروشد

باشگاه کریستال پالاس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این باشگاه قصد ندارد جیمز وارد پراوز ستاره گلزن خود را در فصل نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند.

توضیح الخلیفی درباره جذب لیونل مسی

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن حاضر نشد درباره خرید لیونل مسی کاپیتان بارسلونا پاسخ روشنی بدهد.

قرارداد مسی با بارسلونا به پایان رسیده است. از مدت‌ها قبل گفته می‌شد که او به دلیل مشکلات مالی کاتالان‌ها راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.

خلیفی در این باره بدون اشاره به نام مسی گفت: همه بازیکنان بزرگ می‌خواهند به باشگاه ما بپیوندند. مسی در پایان قراردادش است و باشگاه‌ها حق دارند با او صحبت و او را برای فصل آینده جذب کنند. آنچه من می‌توانم به شما بگویم این است که همه بازیکنان بزرگ می‌خواهند به PSG بیایند.جذب همه آن‌ها امکان پذیر نیست، زیرا ما بازیکنان بزرگی داریم.

گورتزکا در آستانه تمدید قرارداد با بایرن

لئون گورتزکا هافبک ملی پوش بایرن مونیخ در آستانه امضای قراردادی جدیدی با این تیم است. قرارداد جدید این هافبک ۲۶ ساله تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ خواهد بود.

امباپه هرگز فروخته نخواهد شد

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن تاکید کرد که کیلیان امباپه مهاجم جوان این تیم اجازه ترک پاری‌سن‌ژرمن را نخواهد داشت.

اودگارد در اولویت خرید آرسنال

باشگاه آرسنال که در خرید بوئندیا بازیکن آرژانتینی نوریچ ناکام بود، قصد دارد مارتین اودگارد را از رئال مادرید بار دیگر به خدمت بگیرد.

اودگارد فصل گذشته به صورت قرضی در آرسنال بازی کرد. عملکرد مثبت او توپچی‌ها را متقاعد کرد که می‌تواند بازیکن موثری برای این تیم باشد.

میکل آرتتا گفته است که مذاکرات با این بازیکن ۲۲ ساله نروژی طی هفته‌های آینده آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار