احداث جاده سلامت گردشگری در سراب

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات احداث جاده سلامت گردشگری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، داوودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح‌های در حال اجرای میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی سراب گفت: با احداث و تکمیل جاده سلامت گردشگری مسیر آبگرم معدنی در دامنه ارتفاعات بزقوش به یکدیگر متصل، بهسازی وبازسازی می‌شود.

او با تاکید بر لزوم محوطه سازی و مرمت استخر آب‌های گرم معدنی  شهرستان سراب افزود: با توجه به استقبال گردشگران و کوهنوردان از جاذبه‌های طبیعی و بکر منطقه، دستگاه‌های خدمات رسان نیز باید زیر ساخت‌های آب، برق، گاز و تلفن همراه را در مناطق گردشگری فراهم کنند.

داوودی همچنین با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی بازسازی منزل علامه امینی در روستای سرد‌ها گفت: امید داریم مرمت این خانه موزه تا شهریور ماه امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی نیز با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری و قابلیت‌های بخش کشاورزی و دامداری سراب گفت: در سال‌های اخیر بخش گردشگری کشاورزی در این شهرستان رونق گرفته و در این میان از سرمایه گذاران بخش خصوصی با ارائه تسهیلات ویژه حمایت می‌کنیم.

حمزه زاده با اشاره به احداث پروژه‌های هتل چند منظوره و ۴ ستاره، سفره خانه و تالار باغ شهر سراب گفت: برای تکمیل این طرح‌ها افزون بر ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار