نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی:

انتخابات فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا است

حسنوند گفت: انتخابات فرصتی برای تجدید بیعت با شهیدان والامقام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات فرصتی برای تجدید بیعت با شهیدان والامقام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و مشارکت حداکثری در این انتخابات گامی برای تحول مثبت در کشور خواهد بود.

او افزود: مردم از شرایط موجود اقتصادی، معیشتی و برخی کاستی‌ها گله مندند، اما مشارکت نکردن راه حل آن نیست و تنها با مشارکت حداکثری و انتخاب درست اوضاع تغییر خواهد کرد و در سایه این حضور پرشور مردمی، رونق اقتصادی و رفاه عمومی به دست می‌آید و همه باید آگاهانه در صحنه انتخابات حضور پررنگ داشته باشیم.

حسنوند بیان داشت: مردم اندیمشک اولین شهر در کشور هستند که تنها چند ساعت پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب، گردهمایی بزرگ لبیک یا خامنه‌ای را با هدف نشان دادن اشتیاق خود برای انجام تکلیف و شرکت در انتخابات بر پا کرده اند و امروز برخی از بی تدبیری‌ها و بی عدالتی‌ها موجب دل نگرانی، ولی نعمتان و سنگربانان انقلاب شده است و در این برهه، صاحبان انقلاب (مردم) دل نگران هستند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردمی که این ۴۲ سال را با ایستادگی و مقاومت پشت سر گذاشته اند بدون شک انقلاب و رهبر خود را تنها نمی‌گذارند و نسبت به آینده کشور بی تفاوت نخواهند بود و دشمنان انقلاب و کشور، توطئه‌های شومی را با کمک رسانه‌های مزدور خود طراحی کرده اند که هدف اصلی آن‌ها نه به رای دادن است و درصورت کاهش مشارکت توطئه‌های دشمن عملی خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هدف دشمن القای روحیه یاس و ناامیدی بین اقشار مختلف مردم حتی طرفداران و مدافعان نظام است، تصریح کرد: امروز اصلاح طلب و اصولگرا معنا ندارد همه ید واحده امت اسلامی هستیم هرکس در انتخابات حضور دارد باید از او تشکر و حمایت کرد که در این شرایط آمده و تنور انتخابات را گرم می‌کند.

او گفت: در شرایط کنونی حتی کسانی که اسلام و انقلاب و نظام را قبول ندارند برای نجات ایران و جلوگیری از اجرای توطئه‌های شوم دشمن و تجزیه ایران باید در انتخابات شرکت کنند و رهبرانقلاب مسیر را برای ملت مشخص کرده اند و این مسیر همان مشارکت حداکثری و انتخاب درست است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.