برگزاری انتخابات سالم و پرشور در خوزستان

رییس ستادانتخابات خوزستان گفت: همه تلاش و همت اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با رعایت اصل بی‌طرفی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، باید از اهداف اعضای ستاد انتخابات باشد و دشمن اکنون از همه ابزار‌ها برای کاهش حضور مردم در انتخابات آینده استفاده می‌کند.

او با بیان اینکه تلاش و همت اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با رعایت اصل بی‌طرفی است، افزود: در شرایط فعلی باید تلاش کنیم و خدمت رسانی را متوقف نکنیم و با توجه به فصل گرما رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت قرار دهیم.

نجاتی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو توانستیم با ارایه پیشنهاد به وزارت کشور، تعداد شعب رای گیری را افزایش دهیم و اثر انگشت را در هنگام رای دادن حذف کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا، و نیز ۲ انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، همزمان در سراسر کشور ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.