مشارکت در انتخابات مهر تایید بر مردم سالاری دینی

فرماندار دشت آزادگان انتخابات را مهر تایید بر مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در انتخابات را وظیفه همگانی برای تعیین سرنوشت کشور دانست.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در حاشیه مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: انتخابات اتفاقی مهم و سرنوشت ساز برای هر کشور تلقی می‌شود و به همین دلیل مشارکت حداکثری مردم اهمیت زیادی دارد.

او انتخابات را مهر تایید بر مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در انتخابات را وظیفه همگانی برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور دانست و افزود: مشارکت در انتخابات علاوه بر جنبه‌های اجتماعی، گامی به سوی مطالبه و دفاع از حق مسلمی است که هر هموطن دارد.

سیلاوی اظهار داشت: با تعلق خاطری که اهالی همیشه در صحنه دشت آزادگان به نظام جمهوری اسلامی و ولایت وفقیه دارند امیدواریم که انتخاباتی پرشور داشته باشیم، چنانکه مقام معظم رهبری نیز به همین موضوع بار‌ها اشاره کرده اند و مردم را دعوت به مشارکت نمودند.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: مردم نباید به دنبال عذر و بهانه برای خودداری از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا و حضور در پای صندوق‌های رای داشته باشند، به همین دلیل از مردم انتظار داریم همه را در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در شعب اخذ رای با شور و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ببینیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.