استفاده از ظرفیت‌ها برای دعوت مردم به انتخابات و انتخاب فرد اصلح

در این بسته خبری آخرین اخبار از انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در بسته امروز، یکشنبه ۱۶ خبر‌های انتخاباتی شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را می‌خوانید.

انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهر و روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار نظامی می‌شود

خدرلو فرماندار ویژه مهاباد با بیان اهمیت برگزاری انتخابات پیش رو اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه عامل بسیار موثری برای افزایش اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است و مردم و مسئولان برای برگزاری انتخاباتی با شکوه تلاش کنند.

او با بیان اینکه این حضور در بُعد داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارای اهمیت است و تحقق آن ضامن امنیت و اعتبار کشور است، افزود: شرکت در انتخابات حق هریک از شهروندان است و مردم با حضور در پای صندوق رای حق خود را استیفا می‌کنند.

خدرلو تصریح کرد: مردم ایران با وجود مشکلات متعدد شجاعانه در برابر جبهه متّحد مخالفان و دشمنان نظام و انقلاب قدعلم کرده و این بار نیز با شرکت گسترده عزم ملّی خود را در حفظ عزت و اقتدار نظام همچون گذشته نشان خواهد داد.

انتخاب فرد اصلح از وظایف مهم مردم در انتخابات است

امام جمعه مهاباد گفت: حضور حداکثری مردم نشانه مردم سالاری دینی، رشد اجتماعی مردم و علامت استحکام نظام است که با مشارکت تمام آحاد مردم به دست می‌آید.

ماموستا عبدالسلام امامی انتخاب فرد اصلح را از وظایف مهم مردم در انتخابات دانست و افزود: دین اسلام اهمیت زیادی را برای امر مهم شورا و مشورت در زندگی روزمره و مدیریت جامعه قائل شده و اهمیت و جایگاه و فواید مشورت را به جامعه مسلمانان همواره گوشزد کرده است.

او اضافه کرد: خداوند در سوره بقره آیه ۲۳۳، آل عمران آیه ۱۵۹ و سوره شوری آیه ۳۸ بر مشورت و اهتمام به نظر و رای مردم و همفکری اشاره کرده و در احادیث و روایات از پیامبر اسلام (ص) نیز بر اهمیت شور و مشورت تاکید شده و مسلمانان را به گفتگو و تبادل نظر با افراد صادق، صاحب نظر و آگاه به امور تشویق کرده اند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.