رصد تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی/ افزایش شعب اخذ رای در مهاباد

در این بسته خبری آخرین اخبار از انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در بسته امروز، چهارشنبه ۱۲ خرداد خبر‌های انتخاباتی شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را می‌خوانید.

رقابت ۹۰۳ داوطلب در انتخابات شورای شهر و روستای مهاباد

فرماندار مهاباد گفت: ۹۰۳ داوطلب انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا برای نشستن بر روی ۴۵۵ کرسی در مهاباد با هم رقابت می‌کنند.

خدرلو افزود: همچنین ۴۳۸ کرسی برای شور‌های اسلامی روستا و ۱۷ کرسی نیز برای شورای شهر‌های مهاباد، خلیفان و گوگ تپه در انتخابات این دوره در نظر گرفته شده است.

۱۰ شعبه به تعداد مراکز اخذ رای در مهاباد اضافه شد

سلیمان پاکزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد اظهار کرد: امسال برای جلوگیری از ازدحام رای دهندگان در محل‌های اخذ رای با توجه به شرایط کرونا، ۱۰ شعبه به تعداد شعبه‌های اخذ رای در این شهرستان اضافه شده است.

پاکزاد با بیان اینکه تعداد کل شعبه‌های اخذ رای به ۱۸۶ شعبه افزایش یافت، افزود: از مجموع کل شعبه‌های اخذ رای ۷۳ شعبه در مهاباد، چهار شعبه در "گوگ تپه"، یک شعبه در "خلیفان" و ۲ شعبه نیز به صورت سیار عملیات اخذ رای را در مناطق شهری برعهده دارند.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین در مناطق روستایی نیز ۵۳ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی شامل ۲۲ شعبه ثابت و ۳۱ شعبه سیار و ۴۳ شعبه سیار برای بخش خلیفان در نظر گرفته شده است.

تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی مهاباد رصد می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد گفت: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی این شهرستان رصد و با متخلفان براساس قانون برخورد خواهد شد.

سلیمان پاکزاد تصریح کرد: از مجموع شش کمیته انتخاباتی تشکیل شده در این شهرستان، ۲ کمیته شامل "فضای مجازی" و کمیته "امنیتی انتخابات" عملیات رصد و پیگیری تخلفات کاندیداها رو به صورت دقیق هم در فصای مجازی و هم در فضای واقعی انجام خواهد داد.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع فرآیند انتخابات در مهاباد تاکنون به ۴۰ داوطلب انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان که مرتکب تخلف انتخاباتی به ویژه در فضای مجازی شده بودند، با همکاری پلیس فتا تذکر لازم داده شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.