امضای پنج تفاهم‌نامه همکاری میان افغانستان و ترکمنستان

منابع خبری اعلام کردند پنج‌ تفاهم‌نامه همکاری میان افغانستان و ترکمنستان در بخش‌های خط آهن، برق، سنگ مرمر و صنعت در ولایت هرات امضا خواهد شد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، « دِ افغانستان بانک» با نشر یک خبرنامه امروز پنج‌شنبه (۳ جون)، اعلام کرد که جلسه تحت ریاست اجمل احمدی سرپرست ریاست دِ افغانستان بانک در مورد امضای توافق‌نامه مشترک میان افغانستان و ترکمسنتان در دِ افغانستان بانک برگزار شد.

در این خبرنامه آمده است که به تاریخ ۱۵ و ۱۶ ماه جوزای سال روان، پنج‌تفاهم‌نامه همکاری میان افغانستان و ترکمنستان در بخش‌های خط آهن، برق، سنگ مرمر و صنعت در ولایت هرات امضا خواهد شد.

اجمل احمدی سرپرست ریاست کُل دِ افغانستان بانک در این نشست گفت که افغانستان منحیث یکی از شرکای مهم ستراتیژیک منطقه در راه اندازی و تطبیق پروژه‌های بزرگ اقتصادی که موجب رفاه و آسایش کشور‌های منطقه شود، از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نخواهد ورزید.

در این نشست همچنان رئیس اداره تدارکات ملی، معیین وزارت مالیه، معیین وزارت خارجه، مسئول پروژه تاپی محترم معادن و پترولیم و نمایندگان ادارات دیگر نیز اشتراک داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.