سازمان های مردم نهاد صاحب خانه می شوند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: خانه سمن‌ها به زودی با مشارکت شهرداری ارومیه راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار‎ ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،‏ علی مصطفوی  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد استان  با اشاره به بهبود وضعیت شیوع کرونا در استان گفت: با این وجود و همچنین با وجود واکسیناسیون قابل توجه، رعایت موارد بهداشتی همچنان اصلی اساسی برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ در استان است.

او افزود: در حال حاضر از ۱۷ شهرستان، ۱۰ شهر به رنگ نارنجی و هفت شهر نیز به رنگ زرد است که امیدواریم با افزایش روند واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سراسر استان از نظر رنگ بندی تقسیمات کرونایی به رنگ سفید درآید.

وی با اشاره به نقش موثر سازما‌های مردم نهاد در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اضافه کرد: در راستای رعایت بیشتر موارد بهداشتی، سازمان‌های مردم نهاد و اعضای این سازمان‌ها نقش قابل توجهی دارندو باید با آگاه سازی مردم در زمینه افزایش رعایت دستورالعمل‌ها اثرگذارتر عمل کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نزدیک‌تر شدن به انتخابات ۲۸ خرداد را یادآوری کرد و ادامه داد: مشارکت پرشور و حداکثری مردم، قانون‌مداری، امانتداری و بی‌طرفی چهار اصل مهم انتخابات در استان به شمار می‌رود.

مصطفوی از ابلاغ دستورالعمل‌های ویژه تبلیغات و نحوه برگزاری تبلیغات کاندیدا‌ها در انتخابات پیش رو خبر داد و از کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها خواست تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را در خصوص انتخابات به نظر مردم برسانند.

او از ایجاد خانه سمن‌ها در ارومیه خبر داد و گفت: خانه سمن‌ها به زودی با مشارکت شهرداری در یکی از فرهنگسرا‌های شهرداری ارومیه راه اندازی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر، از سازمان‌های مردم نهاد استان خواست تا برنامه‌های خود را با هماهنگی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اجرا و از بستر فضای مجازی در این زمینه بیشتر بهره ببرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.