احمد جمشیدیان در رادار پاس همدان؟

پاس همدان این روز‌ها بدون سرمربی به کار خود ادامه می‌دهد و برای فصل آینده به دنبال استخدام سرمربی جدید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پس از فسخ یک طرفه قرارداد علی قربانی با تیم فوتبال پاس همدان و واریز بخشی از قرارداد بازیکنان این تیم توسط باشگاه، پاسی‌ها این روز‌ها را بدون سرمربی و با کادر فنی سابق می‌گذرانند و در تمرینات پیش‌رو حضور پیدا کرده اند.

پاس همدان در هفته‌های پایانی لیگ دو قرار دارد و تنها وقوع یک معجزه یا رخ دادن اتفاقات عجیب و غریب می‌تواند آن‌ها را به سقوط نزدیک کند و از این بابت نگرانی آن‌ها کم‌تر است و به احتمال بالا پاس همدان در فصل بعد نیز در لیگ دو فوتبال کشور حضور خواهد داشت.

در روز‌های گذشته احمد جمشیدیان، ستاره سابق تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان و همچنین سرمربی اسبق پاس همدان، در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و همچنین در ورزشگاه حاجی بابایی مریانج در بازی پاسی‌ها برابر مس شهر بابک دیده شده است و این موضوع باعث شده تنور حواشی انتخاب سرمربی برای پاس همدان داغ‌تر شود. بر اساس شنیده‌های موجود احمد جمشیدیان در بین گزینه‌های سرمربیگری باشگاه پاس همدان برای فصل آینده حضور دارد.

تاکنون از سوی مسئولان و ارکان باشگاه پاس همدان صحبتی در این رابطه مطرح نشده است، اما از قرار معلوم و با توجه به شواهد موجود ممکن است پاس در هفته‌های پایانی با کادر فنی باقی مانده از علی قربانی به گذران خود در لیگ دو ادامه دهد و پس از آن در پی به خدمت گرفتن سرمربی جدید برای فصل آینده باشند.

احمد جمشیدیان به دلیل نتایج ضعیف به صورت توافقی از تیم شهرداری آستارا جدا شده است و به احتمال زیاد در لیست گزینه‌های سرمربیگری پاس همدان برای فصل بعد قرار گرفته است.

این ستاره سابق فوتبال در سال‌های گذشته سرمربیگری پاس همدان را عهده دار بوده است و پاسی‌ها در لحظات آخر فصلی که حضور داشت با بدشانسی و در ضربات پنالتی به لیگ یک صعود نکردند و پس از آن امیر عظیمی، مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان او را از سمتش برکنار کرد و رو به انتخاب مهدی پاشازاده برای فصل جدید لیگ دو آورد که در نهایت مهدی پاشازاده و بعد از آن علی قربانی هم از پاس همدان جدا شدند.

با توجه به این که در حدود یک ماه دیگر انتخابات هیئت فوتبال استان همدان برگزار خواهد شد و حتی ممکن است پس از انتخابات ریاست جمهوری، ادارات دولتی کشور دست‌خوش تغییرات شوند از الان نمی‌توان حدس زد چه کسی سکاندار نیمکت فنی پاس همدان خواهد بود، زیرا مدیران این حوزه‌ها در تصمیم گیری‌های باشگاه پاس همدان نقش مستقیم دارند، اما از قرار شواهد موجود با توجه به حاشیه‌های فصول گذشته و درگیری رسانه‌ای که بین احمد جمشیدیان و عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال استان همدان شکل گرفت و احمد جمشیدیان در یک فایل صوتی به انتقاد از او پرداخت ممکن است انتخاب سرمربی پاسی‌ها در شرایط فعلی صورت نگیرد و به بعد از انتخابات موکول شود و یا اختلافات پیشین بین احمد جمشیدیان و رئیس هیئت فوتبال استان همدان حل شود و یا حتی گزینه‌های دیگری روی کار بیایند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.