رییس کل دادگستری استان مرکزی خبر داد؛

دستگاه قضا رصد گر وقایع و تحرکات انتخاباتی

حجت الاسلام موسوی گفت: با استفاده از منابع مختلف در حال رصد وقایع و تحرکات انتخاباتی در استان مرکزی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دادگستری برای اطمینان خاطر آحاد واجدین شرایط و مشارکت حداکثری مردم، از سال گذشته ستاد‌های پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی را راه اندازی کرده است.

حجت الاسلام موسوی صیانت از آرای عمومی را وظیفه همه دستگاه‌ها دانست و افزود: دادگستری استان مرکزی برنامه ریزی و راهکار‌های لازم را برای برگزاری این حماسه‌ی تاریخی در اولویت قرار داده است.

او اضافه کرد: در امسال هم با تشکیل جلسات منظم هفتگی و با استفاده از منابع مختلف در حال رصد وقایع و تحرکات انتخاباتی در استان هستیم تا امنیت و آرامش خاطر مردم را برقرار کنیم.

رییس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: شور انتخاباتی و برقراری امنیت از اهداف اصلی دادگستری در برهه‌ی انتخابات است و اگر عده‌ای بخواهند امنیت، نشاط مردم و شخصیت نامزد‌ها را در فضای مجازی و حقیقی خدشه دار کنند، ناچار به اجرای قانون هستیم و با احدی تعارف نخواهیم داشت.

او ادامه داد: در گام دوم انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق قرن جدید در ۲۸ خردادماه با انتخاب رییس جمهور و اعضای شورا‌های شهری و روستایی با مشارکت حداکثری ملت رقم می‌خورد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: دادگستری برای پرشور برگزار شدن این رخداد زیبا و سرنوشت ساز در کنار مردم است و وظیفه‌ی خود می‌داند که به شایستگی بتواند، برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم عزتمند این مرز و بوم در تاریخ ثبت نماید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.