پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در ساوه

جلسه ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،جلسه ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان ساوه با حضور اعضا و نمایندگان ادارات مربوطه در اداره دادگستری ساوه برگزار شد.

در این جلسه حاضران در زمینه راهکار‌های جذب و حضور حداکثری مردم در انتخابات و تدابیر پیشگیری از تخلفات احتمالی کاندیدا‌ها بحث و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم جلسه شورای اداری ساوه گفت: دشمن دنبال افزایش نارضایتی برای کاهش حضور مردم در انتخابات است و همه مسولین باید برای افزایش رضایت عمومی تلاش دوچندانی کنند.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه هم گفت: انتخابات دارای شرایطی است و پذیرش قانون اساسی از جمله این شرایط است.

حجت الاسلام حسینی افزود: صیانت از قانون از سوی یک دستگاه اجرایی با نظارت استصوابی صورت می‌گیرد و اگر افرادی شرایط و فرآیند انتخابات را نپذیرند فاقد صلاحیت پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی هستند.

میرزایی فرماندار ساوه هم خواستار پیگیری دستگاه تقنین کشور در جهت اصلاح سیستم پولی و بانکی شد و افزود: سیستم بانکی باید نردبانی جهت رشد و توسعه تولید و صادرات باشد نه مانع صنایع باشد.

میرزایی افزود: در این راستا مدیران و صنعتگران باید با ارائه پیشنهادات به دستگاه قانونگذاری و دولت گام‌های اساسی را در جهت رفع موانع تولید بردارند.

درپایان این جلسه با اهدا لوح تقدیر از فرماندهان انتظامی و بسیج ساوه به جهت کسب رتبه برتر عملکردی در کشور و فعالیت تاثیرگذار در ستاد تنظیم بازار قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.