دبیر فدراسیون قایقرانی:

چهارمحال و بختیاری به یکی از پایگاه‌های قهرمانی قایقرانی در جهان تبدیل می شود

صابونچی گفت: تلاش خواهد شد با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و متولیان ورزشی، چهارمحال و بختیاری به یکی از پایگاه‌های مهم قهرمانی قایقرانی در جهان تبدیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رضا صابونچی دبیر فدراسیون قایقرانی در آیین اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رفتینگ در شهرستان سامان با اشاره به ظرفیت مناسب شهرستان سامان برای میزبانی از رویداد‌های مختلف ورزشی به ویژه در رشته رفتینگ اظهار داشت: تا پایان امسال برای برگزاری نخستین رقابت بین‌المللی قایقرانی در این شهرستان از چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی می‌شود.

او افزود: تلاش خواهد شد با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و متولیان ورزشی، چهارمحال و بختیاری به یکی از پایگاه‌های مهم قهرمانی قایقرانی در جهان تبدیل شود.


بیشتر بخوانید


صابونچی اضافه کرد: در ۲ سال گذشته بیش از ۲۰ اساسنامه در بخش‌های مختلف فدراسیون قایقرانی تدوین شده است که آیین‌نامه مربوط به باشگاه و باشگاه‌داری در این رشته یکی از مهمترین آن‌ها به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه این آیین‌نامه در کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش و جوانان به تصویب رسیده است، ادامه داد: آیین‌نامه باشگاه‌داری قایقرانی که هشت رشته مختلف را در بر می‌گیرد حدود هفت ماه قبل برای تمامی استان‌ها ارسال شده است.

صابونچی گفت: در نخستین قدم برای ساماندهی رشته قایقرانی باید به سمت باشگاه‌داری پیش رفت تا پس از آن با وزارت نیرو برای استفاده از رودخانه‌ها، آب‌های روان و ذخایر سد‌ها وارد مذاکره و گفتگو شد.

او افزود: فدراسیون پیش از این تفاهم‌نامه‌ای را با شورای ورزش وزارت نیرو برای استفاده از سد‌ها و رودخانه‌ها منعقد کرده است و ادارات و هیات‌های شهرستانی می‌توانند بر مبنای این تفاهم‌نامه با آب منطقه‌ای و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط گفتگو کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.