دو قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی قایقرانی در بام ایران مشخص شدند

دو تیم البرز و شهرکرد به عنوان قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رفتینگ با قهرمانی تیم البرز در بخش بانوان و تیم شهرکرد الف در بخش آقایان روز سه‌شنبه در چهارمحال و بختیاری به پایان رسید.

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رفتینگ با حضور ۹ تیم در مواد اسلالوم، RX و ماراتن به میزبانی چهارمحال و بختیاری در زاینده‌رود برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم آقایان شهرکرد الف توانست با کسب ۳۰۰ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کند.


بیشتر بخوانید


در این بخش تیم‌های اصفهان با ۲۵۲ امتیاز و گیلان با ۲۴۰ امتیاز، به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم بانوان البرز نیز با ۲۹۰ امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات رفتینگ را به دست آورد شد و اصفهان با ۲۸۰ امتیاز و شهرکرد با ٢۴٠ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

برترین‌های این دوره از مسابقات قهرمانی کشور به رقابت‌های رفتینگ قهرمانی جهان که هفتم تا ۱۳ تیرماه امسال در کشور فرانسه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

در این رقابت‌ها که از دهم خردادماه در شهرستان سامان و در رودخانه زاینده رود آغاز شد، تیم‌های اصفهان، گیلان، مازندران، خوزستان و دو تیم از شهرکرد در بخش مردان و تیم‌های البرز، اصفهان و شهرکرد در بخش بانوان به مدت دو روز با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار