معاون حقوقی باشگاه تراکتور: فسخ قرارداد دژاگه صحت ندارد/ بازگشت استوکس به تبریز شایعه است

اسماعیل گودرزی معاون حقوقی باشگاه تراکتور فسخ قرارداد اشکان دژاگه را تکذیب کرد.

اسماعیل گودرزی معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره این که آیا اشکان دژاگه قراردادش را فسخ کرده است، اظهار کرد: نه، این موضوع صحت ندارد و چنین اقدامی صورت نگرفته است. در حال حاضر دژاگه و شجاعی تا پایان فصل بازیکن تراکتور هستند  و هیچ فسخی صورت نگرفته است.

گودرزی درباره اینکه دژاگه و شجاعی در پایان لیگ بیستم فوتبال از تراکتور جدا می‌شوند، گفت: ما باید ببینیم که در پایان فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد و ممکن است  قرارداد خود را تمدید کنند و هیچ چیز مشخص نیست. قرارداد شجاعی و دژاگه تا پایان فصل است.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره اینکه توافقی با استوکس برای بازگشت به تراکتور صورت گرفته است، گفت: من در زمان انتقال باشگاه تراکتور به بخش خصوصی معاون حقوقی باشگاه تراکتور و وکیل زنوزی بودم و قرارداد استوکس و اروین در زمان من بسته شد و خیلی قرارداد محکم و متمم‌های خوبی در قراردادشان وجود داشت، اما بعد از آن نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نتوانستند رای را به نفع تراکتور برگردانند.

او افزود: دلشات  وکیل استوکس وکالت باشگاه تراکتور هم برعهده داشت و جالب این بود که زمانی پرونده‌هایی علیه باشگاه تراکتور می‌گرفت، موفق بود. متاسفانه دادگاه عالی ورزش (CAS) هم رای فیفا را تایید کرد. همچنین بازگشت استوکس به تراکتور شایعه است.

گودرزی درباره وضعیت رای بازی تراکتور و آلومینیوم گفت: در حال حاضر رای بازی تراکتور و آلومینیوم هنوز ابلاغ نشده است.

ابلاغیه ای در مورد پرونده کنستانت و فورچونه دریافت نکردیم 

معاون حقوقی تراکتور درباره پرونده کنستانت و فورچونه بیان کرد: با وجود اینکه بیان کردند که رای پرونده  این ۲ بازیکن تایید شده، اما هیچ حکمی به باشگاه تراکتور ابلاغ نشده است.

او درباره پرونده سینا عشوری اظهار کرد:  متاسفانه فسخ قرارداد عشوری در زمان من بود، اما بعد از من کاری انجام ندادند و رای صادر شده است. در حال حاضر به باشگاه تراکتور نرفته‌ام، اما از دور با باشگاه در ارتباط بودم و نسبت  به پرونده مطلع هستم.

گودرزی درباره فسخ قرارداد واسعی گفت: هنوز وضعیت واسعی مشخص نشده است. جلسه توافق برای فسخ قرارداد باید تشکیل شود، اما من از محتویاتش خبری ندارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار