خورشیدی: اسکوچیچ باید دلیل حضور اخباری در شهرآورد تبریز را تشریح کند

سرپرست تیم ملی فوتبال درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با بحرین، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال درباره آخرین شرایط این تیم قبل از اعزام به رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و مصدومیت‌های بعضی از بازیکنان اظهار کرد: وحید امیری یکی از مصدومین ما بود که اکنون شرایط بهتری دارد. سایر بازیکنان نیز از وضعیت خوبی برخوردارند و همه در تلاش هستند که بتوانند در ترکیب ۱۱ نفره تیم ملی حضور داشته باشند.

خورشیدی درباره برگزار نشدن بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی عنوان کرد: سایر تیم‌های این گروه تا پایان مرحله مقدماتی ۳ بازی انجام خواهند داد و تیم ما تنها تیمی است که ۴ مسابقه برگزار خواهد کرد؛ همین باعث شد که کادر فنی ما علاقه‌ای به برگزاری بازی دوستانه نداشته باشد. وگرنه فدراسیون و خود ما نیز مکاتباتی با سایر تیم‌های ملی برای برگزاری بازی دوستانه داشته ایم، اما این اتفاق به درخواست سرمربی تیم ملی بوده است و اسکوچیچ به دلیل خستگی‌هایی که احتمالا برای بازیکنان ایجاد می‌شود، در خواست بازی دوستانه را به فدراسیون ارائه نکرد.

خورشیدی درباره حضور محمدرضا اخباری، دروازه بان تیم ملی در شهرآورد تبریز و بازگشت او به اردوی تیم ملی گفت: تیم ملی ما ۴ دروازه بان دارد و سرمربی تیم ملی تشخیص داد که یکی از دروازه بان‌ها در یک جلسه تمرینی تیم شرکت نکند؛ اما اکنون نباید به این موضوع پرداخت شود، چرا که به هیچ وجه بی نظمی به وجود نیامده است.

او افزود: باشگاه تراکتور درخواستی را به تیم ملی ارائه داد و سرمربی تیم ملی هم با این درخواست موافقت کرد. در نتیجه این تشخیص و تصمیم سرمربی بوده است و شخص اسکوچیچ باید دلیل تصمیم خود را تشریح کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ایشاالله بعد باخت تیم ملی توضیح خواهد داد صبر کنید جای عجله نیست
آخرین اخبار