وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا می‌رود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای رایزنی‌های امنیتی و منطقه‌ای با متحدان آمریکایی این رژیم، راهی واشنگتن خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یدیعوت آحارونوت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بحبوحه اوج گیری بحران سیاسی این رژیم به آمریکا سفر خواهد کرد.

رسانه‌های صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کردند که بنی گانتس برای بحث و رایزنی با مقامات آمریکا در خصوص مسائل امنیتی و منطقه به زودی راهی واشنگتن خواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش اعلام کرد: آمریکا مهمترین متحد ما در جهت حفظ امنیت و برتری در منطقه است و خواهد بود. وی افزود: دولت بایدن دوست واقعی اسرائیل است. اسرائیل شریک بهتری از آمریکا ندارد و نخواهد داشت. حتی اگر اختلافاتی نیز وجود داشته باشد، این مشکلات پشت در‌های بسته حل می‌شود و نه با سخنان چالش برانگیر که می‌تواند به امنیت اسرائیل آسیب برساند.

در حالی که اراضی اشغالی این روزها شاهد اوج اختلافات سیاسی و داخلی خود است، بنیامین نتانیاهو امروز در مراسم معرفی دیوید بارنیا، رئیس جدید موساد، مدعی شد: اگر مجبور شویم بین دوستی خود با واشنگتن و از بین بردن تهدید موجودیت خود از سوی ایران یکی را انتخاب کنیم، تهدید را از بین خواهیم برد. ادعایی که واکنش فوری گانتس را برانگیخت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین «تلاش‎های ایران برای دستیابی به سلاح اتمی»، را بزرگترین تهدید علیه موجودیت رژیم جعلی خود عنوان کرد.

رژیم صهیونیستی در حالی نگرانی از بازگشت آمریکا به برجام و ادعای واهی تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را به طور مداوم اعلام می‌کند، که خود با در اختیار داشتن بیش از ۹۰ کلاهک هسته‌ای، خطری جدی برای امنیت منطقه و جهان محسوب می‌شود. موضوعی که همواره با سکوت جامعه بین المللی همراه بوده و هیچگاه از تدابیری که نسبت به برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران اتخاذ شده، در قبال برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی خبری نبوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار