میم مثل مدرسه/ خانه دوم میزبان دانش آموزان روستایی کرخه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح احداث مدرسه های ۶ کلاسه خیرساز در روستای زبید دبات شاوور و شهر الوان در کرخه خبر داد.

علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مدرسه ۶ کلاسه خیرساز به همت بانک پاسارگاد در روستای زبید دبات بخش شاوور شهرستان کرخه در زمینی به مساحت و ۲ هزار و ۵۰۰ و زیربنای ۲۸۰ متر مربع احداث و افتتاح شد.

او با بیان اینکه اعتبار احداث و تکمیل این پروژه به صورت ملی-مشارکتی تامین شده است، افزود: در مجموع ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت این مدرسه هزینه شده که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن از سوی بانک پاسارگاد و ۷۰۰ میلیون تومان آن نیز از سوی دولت تامین شد.

قربانی در ادامه به افتتاح مدرسه ۶ کلاسه حضرت سمیه در شهر الوان از توابع شهرستان کرخه اشاره کرد و اظهار داشت: این مدرسه خیرساز در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۸۵۰ مترمربع و با هزینه‌ای معادل ۶ میلیارد تومان شامل؛ ۵ میلیارد تومان از سوی خیرین مدرسه ساز و یک میلیارد تومان از سوی احداث شده است و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، همچنین این بانک اقدام به کلنگ زنی ساخت مدرسه‌ای ۱۲ کلاسه در کوی مهر شهر شهرستان دزفول کرده و قرار است با مشارکت دولت در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و زیربنای یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شود و در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.