دانش آموزان روستای دهکده حمیدیه صاحب مدرسه شدند

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در روستای دهکده این شهرستان به حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی خبر داد.

علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دبستان ۶ کلاسه مرسل آزاده فخر سلطانی امروز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه در روستای دهکده حمیدیه با مشارکت خیر نیک اندیش "ناصر فخر سلطانی" و با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

او ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه و ماندگار خیرین در امر مقدس مدرسه سازی افزود: برای اینکه همه کشور به مساوات از مدارس مجهز و امکانات آموزشی پیشرفته استفاده کنند تا توسعه و عدالت به‌طور همه‌جانبه در کشور توزیع شود، نیاز است برای رسیدن به چنین هدفی همه مردم در کنار دولت دست‌به‌دست هم دهند و موجبات این رشد را فراهم سازند.

 

 

دانش آموزان روستای دهکده حمیدیه صاحب مدرسه شدند

قربانی اظهار داشت: دولت با حمایت خود و تامین اعتبار پروژه‌های مشارکتی باعث شد که هیچ پروژه خیری نیمه تمام نماند و خیرین با رغبت بیشتری در ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی مشارکت گسترده داشته باشند و امروز در روستای دهکده شهرستان حمیدیه یک مدرسه ۶ کلاسه با مساحت هزار مترمربع با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریالبه بهره برداری رسید.

براساس این گزارش؛ این مراسم با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پروش استان، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وطن پرست
۱۱:۵۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
جا داره از خیرین عزیز تشکر کنم بخاطر اینکه اینقدر به فکر مردم و دانش اموزان مناطق محروم هستن، ولی کاش به فکر تامین تبلت برای دانش اموزان نیازمند هم باشید، 5 ماه از بازگشایی مدرسه ها گذشته و خیلی از بچه ها تبلت و گوشی ندارن، دونه دونه دارن واسشون میخرن، با این وضع پیش بریم خب تا 10 سال دیگه هم نیازشون تامین نمیشه/ تبلت ها و گوشی هایی هم که اهدا شده خراب شدن